Gå til innhold

Mulighet til å gi karakter på tråder og blogger aktiveres


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Forumstyret har vedtatt å aktivere mulighet for å rangere tråder og blogger. Dette gjøres ved at man kan gi 1-5 stjerner. Dette aktiveres fortløpende og vil forhåpentligvis være på plass over hele forumet i løpet av et par dager. Med dette håper vi gode blogger og tråder blir enda mer synlige for leseren. Du kan teste det ut ved å gi denne tråden en karakter (blir først synlig når min 3 stemmer er avgitt).

 

I samme omgang har styret vedtatt å ikke aktivere mulighet til å gi karakter på brukere eller enkeltinnlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Dere bør rydde opp i hvordan det ser ut i de forskjellige utseendene. I Hardware.no sitt statiske utseende går det utenfor rammene, og personlig synes jeg ikke det ser noe pent ut uantsett :wee:

 

Synes forresten det bør være en begrensning på hvor mange ganger man kan oppdatere karakteren. Slik det er nå kan jeg endre den i et sett.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Neh. Du kommer kun til å opprette flere brukere for å stemme deg selv til topps, for å tilfredstille ditt ego. Sorry, et nei fra meg :wee:

 

Hva med begrensning på hvor mange ganger man kan endre karakter? Syns det kan være maks begrensning på to ganger etter første poenggivning på en tråd, kanskje til og med en.

Lenke til kommentar
Neh. Du kommer kun til å opprette flere brukere for å stemme deg selv til topps, for å tilfredstille ditt ego. Sorry, et nei fra meg :wee:
Var slik i de gamle tidene da frames-forumet eksisterte, var en del som da ordnet seg en ekstra konto for en stemmer til. Dog da var det ikke stjerne-avsteming men ren tall etter det jeg kan huske.
Lenke til kommentar
Hadde gjort seg det ja ^_^

 

edit: Bare under "tilbakemeldinger" det er sånn rating-greie?

 

Eller kan trådstarter velge om han vil aktivere rating?

 

Det er så langt aktivert i Samfunn og Bedrift-IKT. Med mindre jeg finner en mulighet til å aktivere det over hele fjøla med et par klikk så må jeg gjøre det forum for forum.

 

Det er aktivert mulighet til å endre sin opprinnelige karakter og slik tror jeg det vil forbli. Det kan fort være man endrer mening om hvor god en tråd er, så da kan man få lov til å endre karakter gitt i ettertid. Jeg ser ikke hvorfor man skal ha noen begrensning på dette?

Lenke til kommentar

Jeg likte _ikke_ stemmesystemet. Nå stemte jeg også mot det i voten som ble satt opp for en stund tilbake.

 

Jeg mener det er unødvendig informasjon. De dårlige trådene vil dø ut/fjernes uansett, og de godt likte trådene legger seg jo tross alt i "mine innlegg".

 

Jeg synes stjernene gjør forumet unødvendig mer rotete!

Lenke til kommentar
Det er aktivert mulighet til å endre sin opprinnelige karakter og slik tror jeg det vil forbli. Det kan fort være man endrer mening om hvor god en tråd er, så da kan man få lov til å endre karakter gitt i ettertid. Jeg ser ikke hvorfor man skal ha noen begrensning på dette?

Dette synes jeg er bra. Ting kan fort snu. En tråd som er elendig i begynnelsen kan bli bedre etterhvert som folk deltar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...