Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

10 år høres ut som en grunn til å vurderer en ny en ja. Om det er tilfellet.

 

Vel, min Corsair HX520 har akkurat rundet 10 år. Ingen problemer foreløpig. Jeg har byttet hovedkort etc. to ganger siden da. Jeg synes noe av vitsen ved å kjøpe gode komponenter er å bruke dem til de stanser.

 

Kjøleren er noen dager eldre - det er en Zalman CNPS9500ALED. Mektig gode komponenter som bare går og går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen her inne som bor i nærheten av Volda og kunne testa et skjermkort for meg før jeg sender tusenvis av kroner til en jeg ikke kjenner? Tenkte jeg skulle få selger til å sende med oppkrav også sjekke innholdet før jeg betaler på postkontoret, men det er visst ikke mulig lenger...

 

Betaler selvfølgelig for at en person tar seg tid til det

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Vel, min Corsair HX520 har akkurat rundet 10 år. Ingen problemer foreløpig. Jeg har byttet hovedkort etc. to ganger siden da. Jeg synes noe av vitsen ved å kjøpe gode komponenter er å bruke dem til de stanser.

 

Kjøleren er noen dager eldre - det er en Zalman CNPS9500ALED. Mektig gode komponenter som bare går og går.

Er jo en god PSU det der, så den vil nok sikkert holde en stund til!

 

Viss du vurderer en ny så sjekk ut tråden min: 

Anbefalinger av strømforsyninger
Lenke til kommentar

Ingen kjøp for denne gang. Skuffende Black Week/Friday og Cyber Monday, dårlige tilbud og der det faktisk var bra tilbud, var det lite på lager...

Jaja, får håpe salget på nyåret er bedre.

970 Evo 500GB til 999, HX1000i til halv pris, og generelt 20% faktisk rabatt på det meste annet, hva må til for at du syntes tilbudet er bra?

Lenke til kommentar

970 Evo 500GB til 999, HX1000i til halv pris, og generelt 20% faktisk rabatt på det meste annet, hva må til for at du syntes tilbudet er bra?

Hx1000i var ikke på lager, samt alle andre strømforsyninger det var "Salg" på. Følg med litt da.

Skal jeg kjøpe SSD, blir det på 1TB eller mer. Fant ingenting annet som fristet, da lansering av Zen 2 i første kvartal neste år, så da ryker CPU / Hovedkort / Ram. O11 var en 200 lapp billigere, men med en frakt som ikke fristet. 

Når det gjelder GPU så er ikke RTX noe særlig å investere i, da det er snakk om en nylansering neste år, både for AMD og Nvidia.

 

Men på en generell basis var det ikke mye på salg, da mesteparten har hatt en normalpris farlig nær tilbudsprisen.

 

Han glemte nok å ha penger...

Ferdig betalte regninger i uken før og lønning på selve Black Friday. Så nei, var ikke mangel på penger. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...