Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nåværende HD8xxx som er planlagt er en rebrand av HD7xxx, men vil ikke selges løst. Det blir bare puttet i consumer pc-er for å lure stakkars bestemødre og andre idioter.

Nei, de blir lurt hos elkjøp til PCer med HD4000 til 6K (Skjedde med en jeg kjenner :(, men jeg kom heldigvis hjem og fortalte han at det ikke var en spill-PC noe som han på elkjøp sa :hrm: ) :closedeyes:
Lenke til kommentar

Da er det Elkjøp som lurer kundene. Noe de alltid gjør siden det er en gjeng med idioter som jobber der. Alt handler om penger hos Elkjøp. Selg unna mest dritt på kortest mulig tid for ekstra stjerner i boka. Har lagt merke til flere ganger at de anbefaler elendige og overprisede pcer til kundene når et 10 ganger så bra og 10 ganger så billig alternativ befinner seg 2 meter unna. (spesielt han kvalme nordlendingen på Buskerud Storsenter. Sikkert flere fra området som er bekjent med han. Værste kundebehandleren i historien. Brauter og ljuger med alt han driver med. Presser seg frem blant andre kunder når han hjelper en spesifik kunde, osv.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det første skjermkorte jeg kjøpte var hos elkjøp. Jeg var rundt 11-12 år, hadde spart opp både bursdagspenger og julepenger. Brukte alt jeg hadde. Kjøpte ett kort til 2200kr, noe som var VELDIG mye for meg da. :p Hadde 0 peiling på hardware og da.

5-år senere så jeg at jeg kunne ha fått et skjermkort som var minst 10x bedre til samme pris på div. nettbutikker. xD

 

Hater elkjøp selv, og har ikke vært innom en elkjøp butikk på mange år.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Da er det Elkjøp som lurer kundene. Noe de alltid gjør siden det er en gjeng med idioter som jobber der. Alt handler om penger hos Elkjøp. Selg unna mest dritt på kortest mulig tid for ekstra stjerner i boka. Har lagt merke til flere ganger at de anbefaler elendige og overprisede pcer til kundene når et 10 ganger så bra og 10 ganger så billig alternativ befinner seg 2 meter unna. (spesielt han kvalme nordlendingen på Buskerud Storsenter. Sikkert flere fra området som er bekjent med han. Værste kundebehandleren i historien. Brauter og ljuger med alt han driver med. Presser seg frem blant andre kunder når han hjelper en spesifik kunde, osv.)

 

Ey! Ikke ta alle under en kam a! Jobbet selv under elkjøp nordic med kundeservice, det er ikke en sjarm og snakke med de inkompetente kundene som tror de kan forbrukerkjøpsloven heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vuderer og kjøpe ett GTX 680 til en ny PC jeg har, men lurer på hvor mye ytelsen blir svekket av at jeg bruker 4 skjermer på ett skjermkort, Altså, gamer på 1 skjerm, også bruker jeg de 3 andre når jeg driver med andre ting, men tror ikke jeg gidder og deaktivere de manuelt vær gang jeg skal spille ett spill, så hvor mye resursser taper jeg på at de 3 andre skjermene er aktivert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...