Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

MTP feil har utrolig liten feilprosent og om det er dine bekymringer bør du minst investere i både BBU og UPS backup om du kjører hardware raid, da det er mye mer sårbart når det kommer til strømbrudd.

 

Og hvorfor så dyre enterprice harddisker? Red serien til WD er også designet for 24/7 oppetid, tenkte kanskje denne: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1335006

 

Kjenner noen som kjører flexRAID i Windows og er fornøyde med det men om du skal ha HW-raid ville jeg nok importert en god areca kontroller fra utlandet. areca ARC-1223-8I f.eks. får du til en ok pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synology nas som spinner 24/7 satt opp med raid-5 og sync mot Jotta. Null stress med hverken diskkrasj eller om huset brenner ned :)

 

Syncen til jotta er vel gjennom en Windows maskin? Og hvor mye data er det som blir synca mot jotta? Bruker ~500 GB nå men føler at og bruke mer av plassen dems blir slemt når de er så billige :p

Lenke til kommentar

hvis du feks skal spille bf3 tviler jeg på at det holder med et kort isåfall.

noen som vet noe om de neste skjermkortseriene ?

 

Kommer nok ikke til å spille så veldig mye FPS spill i eyefinity. Blir nok mer bil spill og lignende over tre skjermer, men sett at jeg skal spille BF3 i eyefinity, hvilket skjermkort er da å anbefale?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...