Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en fin idé! Kinda noe slikt vi prøvde med Freezelabs, men det faila jo.

 

Hvis du er 100% sikker på at du har tid og energi til det, så kjør på! Kommer til å bli awesome! :D

 

Men hva snakker vi egentlig? Er det PimpMyPc som er tingen, eller ønsker du å lage en norsk versjon av MDPC?

Lenke til kommentar

Blir isåfall noe alà PimpMyPc, hvor andre gir karakter på en rigg du har lagt ut, for så å havne på en toppliste.

Kan også ha "editor's picks", altså mekke isammen en jury, som rangerer en rekke pc'er (for å ikke få den "den med flest venner vinner topplisten")

 

Om jeg først begynner, så skal jeg nok få det fullført ^^ Men kan ta litt tid :]

Må aller først tenke ut et navn...

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

ASUS og gigabyte har vært neck-on-neck veldig lenge nå, og begge leverer veldig gode kort, jeg hadde dog valgt asus av gammel vane. Dessuten står det at asus-kortet har efi-bios, noe som antageligvis gjør oppstart veldig mye raskere, men kan gi deg noen problemer om du vil bruke xp.

Lenke til kommentar

Har sendt inn en bærbar til reparasjon for andre gang nå, med samme feilen på skjermkortet. Det er under 6 mnd siden maskinen ble sendt inn forrige gang. Nå har maskinen kommet til postkontoret med en regning på 1557,- uten at de har sagt noe om dette til meg.

 

Maskinen er kjøpt 19-06-07, hva slags rettigheter har jeg? Må jeg betale for reparasjonen eller skal dette gå under reklamasjon?

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er din egen feil at maskinen har fått en feil, så skal det dekkes av garrantien. Men verkstedet tenkte vel bare at du har 1 års garranti som de sier, men de tenker ikke på reklamasjonsretten.. Og de skal alltid spørre deg om du er villig til å betale for en reparasjon. Kontakt produsenten til maskinen og butikken du sendte den inn til. Skal nok gå under reklamasjon så lenge det ikke er din feil ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. Nå er det vell over 1 år siden jeg kjøpte korte tror jeg. Denne lyden har egentlig vært her så lenge jeg kan huske. Men nå i det siste har den vært veldig plagsom, nesten så jeg ikke får den vekk. Før trengte jeg bare å kakke litt på kabinette, så forsvant lyden. Fant ikke ut før igår at det var skjermkortet. :p

 

Har hverken kjøpskvittering eller vet hvor jeg kjøpte den. Var vell hos komplett eller amentio kan jeg tenke meg.

Tar de det i retur selv om jeg ikke har kjøpskvitteringen?

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte og finne ut hva produktnøkkelen til min laptop er, den har windows xp home.

Er slitt bort deler av klistremerke på maskina med produktnøkkelen så vet ikke hva den er, litt vanskelig å gjette på de bokstaver eller tall som er borte.

Lenke til kommentar

Hmm.. Nå er det vell over 1 år siden jeg kjøpte korte tror jeg. Denne lyden har egentlig vært her så lenge jeg kan huske. Men nå i det siste har den vært veldig plagsom, nesten så jeg ikke får den vekk. Før trengte jeg bare å kakke litt på kabinette, så forsvant lyden. Fant ikke ut før igår at det var skjermkortet. :p

 

Har hverken kjøpskvittering eller vet hvor jeg kjøpte den. Var vell hos komplett eller amentio kan jeg tenke meg.

Tar de det i retur selv om jeg ikke har kjøpskvitteringen?

 

Hos Komplett om den finnes i ordrehistorikken din så trenger du IKKE kvittering.

Men er den ikke der og du har kvitteringen som bevis på at du har handlet hos dem, så må du bruke denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...