Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer da ikke gratis til linux?

Hvis du faktisk er fornøyd med Spotify, så bruker du premium. Er du misfornøyd eller snylter er du på gratis.<br>*rettelse: Økonomi kan også ha noe med det å gjøre.<br>

Har hatt premium i et år, og har ikke giddet å fornye abbonementet, er ikke helt fornøyd i alle tilfeller med det.

Lenke til kommentar

Vel, skjønner det blir et programvareskille, men fakta er at Spotify trenger penger, platebransjen trenger å se at streaming er veien, og at de tjener så lite på gratisvarianten, at de store gutta rett og slett ikke vil være med.

Ville ikke du også hatt absolutt all musikk tilgjengelig på Spotify i steden for å måtte ut etter CDen til diverse artister?

Ville ikke du også likt alt på ett brett for 99 kroner i måneden?

 

Er enig i at det er enkelte ting som kan legges til, som støtte for høyere bitrate, looseless formater(FLAC og lignende godsaker) men heldigvis per i dag er Spotify Premium et av de beste tilbudene som finnes.

Lenke til kommentar

Spotify har jeg gitt opp, var helt toppers i starten, men så begynte de med regioner og klippe bort sanger.

Plutselig var hele artist lista mi borte, og når de ikke hadde noen sanger jeg likte, så var det ingen grunn til å fortsette og jeg har ikke rørt programmet siden.

Tilbake til Mp3 og pirat delen som bare funker når jeg vil, lokalt kjørt innhold er og blir best.

Lenke til kommentar

Jeg mistet absolutt hver eneste en av sangene på lista.

Da igjen, jeg hører ikke på mainstream heller og har siden brukt andre kilder til å hente musikken fra den sjangeren i MP3 format.

Ikke at MP3 kvaliteten spiller noen rolle for meg, jeg hører ikke forskjell på dur og moll og på langt nær noe mer med ett slikt billig lydoppsett som jeg har :p

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd ACE C5? Synes Ace har mye lovende produkter, men sliter med å finne noen reviews av dem. Lurer litt på om jeg skal prøve den, eller gå for Dinovo mini til htpc. Synes dinovoen er en smule dyr, og begynner å bli gammel. Noen synspunkter?

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd ACE C5? Synes Ace har mye lovende produkter, men sliter med å finne noen reviews av dem. Lurer litt på om jeg skal prøve den, eller gå for Dinovo mini til htpc. Synes dinovoen er en smule dyr, og begynner å bli gammel. Noen synspunkter?

 

Fikk det i posten for 5 min siden. Førsteintrykket var dårlig. Det så ut som fronten var laget av en børstet aluminiumsplate, men det er bare plast hele greia. Det lille rullehjulet er også serdeles dårlig, og er så upresist at det er vanskelig å bruke det. Om du bare skal bruke det som tastatur funker det ok, men du får ikke akkurat det kvalitetsfølelsen.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd ACE C5? Synes Ace har mye lovende produkter, men sliter med å finne noen reviews av dem. Lurer litt på om jeg skal prøve den, eller gå for Dinovo mini til htpc. Synes dinovoen er en smule dyr, og begynner å bli gammel. Noen synspunkter?

 

Fikk det i posten for 5 min siden. Førsteintrykket var dårlig. Det så ut som fronten var laget av en børstet aluminiumsplate, men det er bare plast hele greia. Det lille rullehjulet er også serdeles dårlig, og er så upresist at det er vanskelig å bruke det. Om du bare skal bruke det som tastatur funker det ok, men du får ikke akkurat det kvalitetsfølelsen.

Så du vil ikke anbefale det? Ser ikke noen andre alternativer enn Dinovo mini, men synes det er en smule dyrt + det begynner å bli gammel (hvertfall i dataverden).

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe.

Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på.

Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført?

 

Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på:

Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe.

Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på.

Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført?

 

Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på:

Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført.

 

Støtter den. Liker virkelig ikke måten itavisen har utført noe av det de gjør.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe.

Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på.

Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført?

 

Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på:

Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført.

 

 

Ja, det hadde vært awesome!

 

Men er det sånn at alle kan legge ut? Selv de minst gjennomførte? Eller skal det være sånn at du må ha modda, sleeva eller rydda veldig bra?

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært awesome!

 

Men er det sånn at alle kan legge ut? Selv de minst gjennomførte? Eller skal det være sånn at du må ha modda, sleeva eller rydda veldig bra?

 

Vil tro det er best om det er et lite moderator crew som må godkjenne byggene.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ruger på noen gode idèer nå. Regner med at de aller fleste her vet hva ITavisen's PimpMyPC er for noe.

Har tenkt å lage noe lignende, men som et eget dedikert nettsted, og selvfølgelig mye bedre enn det ITavisen har å by på.

Høres det interessant ut om det blir skikkelig gjennomført?

 

Om du ikke vet hva PimpMyPC går ut på:

Du legger ut bilder og forklaring av pc'n din, og folk gir terningskast på hvor kul de syns den er. Jeg er ekstremt misfornøyd med hvordan hele ITavisen fungerer, så fikk lyst til å prøve meg på det eneste "verdige" de har på nettsiden, men bedre gjennomført.

Kjør på :D

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært awesome!

 

Men er det sånn at alle kan legge ut? Selv de minst gjennomførte? Eller skal det være sånn at du må ha modda, sleeva eller rydda veldig bra?

 

Vil tro det er best om det er et lite moderator crew som må godkjenne byggene.

 

Det var ingen dårlig idè! Altså lar alle legge ut, men de må innom en moderator for godkjenning.. hmm I like.

Skal bare gjøre litt planlegging før jeg begynner med en evt test av siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...