Gå til innhold

Optimal gruppe for 5-man HC


Anbefalte innlegg

Det spiller en ganske stor rolle, og om du ikke tror det så har jeg ikke lyst at du skal sette opp mitt raid. :D

 

Kjørte normal Magister's Terrace mange ganger for et par måneder siden, og da ble speedrunrekorden stående på 14 minutter. Oppsettet var vel:

 

Restoration Shaman

Fire Mage

Feral Druid (meg)

Dps Warrior

Enhancement Shaman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg har noen favorittopsett, men må si den artigste gruppa jeg har kjørt med må ha vært:

 

Feral druid

Boomkin druid

Holy priest

Shadow priest (meg)

Shadow priest

 

Dette var vel våren 2007, så vi hadde vel omtrent det beste fra karazhan samt kanskje gruuls lair på den tiden.

 

Kjørte helt fint igjennom Mechanar på ~25 min, det da før heroics ble nerfa.

Lenke til kommentar

@lmthaman. Feil.

Prot warrior

Mage

Mage

Mage

Resto druid

Veldig bra setup? Nei.

 

Prot paladin

Warlock

Warlock

Mage

Resto shaman

Bra setup? Ja.

 

@AvIOn: Ingen sier de har noe problem, men han vil prøve å cleare instancen raskere enn det han allerede har gjort.

 

Edit: Kjørte på med shammy

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
@Heart Break Kid: Leser du hva jeg refererte til i det hele tatt? Han sa du kunne ha 3 dps av hvilken som helst klasse, blablabla. Jeg hjenviste til 3 mages, noe som ikke er optimalt.

 

@wizardos: Kan pløye gjennom? Ja. Optimal?... Nei?

 

@lmthaman: Hva skrev jeg feil?

 

å ha en optimal gruppe kommer jo helt ann på heroicen man kjører. så da er jo ingen grupper optimale!

 

imo så trenger man 2 locks, 1 ele shaman, 1 healer, 1 tank. Da har man en gruppe som kan PLØYE gjennom alle heroics som er! du har syk dps, og locks kan dps'e trash til de blir blå i fjeset pga earthbind totem til shammy. Det har blitt testet :p

Lenke til kommentar
@lmthaman. Feil.

Prot warrior

Mage

Mage

Mage

Resto druid

Veldig bra setup? Nei.

 

Prot paladin

Warlock

Warlock

Mage

Resto shaman

Bra setup? Ja.

 

@AvIOn: Ingen sier de har noe problem, men han vil prøve å cleare instancen raskere enn det han allerede har gjort.

 

Edit: Kjørte på med shammy

I går:

Pala tank

3xmage

healer uten manaproblemer.

 

Raskeste clear av Shattered Halls jeg har sett. ;)

Lenke til kommentar

Mye som funker, men jeg foretrekker melee grupper siden de slipper å vente på mana. Med god druid tank eller paladin tank så funker det ypperlig. De beste rekordene mine er 30 min full clear Shattered Halls HC (ikke aoe) og 15 min i Slave Pens (heller ingen aoe).

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...