Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker!! :wallbash:

 

Kjøpte Limited Edition i går til 699kr. Gikk i sted inn på Marcetplace for å laste ned de ekstra bilene/banene jeg hadde krav på. Taster inn koden og begynner nedlastingen, men selvsagt får jeg jo opp melding om at harddisken er full, går derfor inn på settings og sletter noen gamle demoer. Når jeg nå går inn og prøver å laste ned pakken på nytt igjen får jeg beskjed om at koden allerede er brukt og at den ikke kan brukes. Hva i huleste gjør jeg nå? :(

Lenke til kommentar
Pokker!! :wallbash:

 

Kjøpte Limited Edition i går til 699kr. Gikk i sted inn på Marcetplace for å laste ned de ekstra bilene/banene jeg hadde krav på. Taster inn koden og begynner nedlastingen, men selvsagt får jeg jo opp melding om at harddisken er full, går derfor inn på settings og sletter noen gamle demoer. Når jeg nå går inn og prøver å laste ned pakken på nytt igjen får jeg beskjed om at koden allerede er brukt og at den ikke kan brukes. Hva i huleste gjør jeg nå? :(

 

Hater når sånt skjer. Dette burde de ha tenkt på og forebygget. Send mail til microsoft eller noe :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...