Gå til innhold

Opera 9.5 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747

En ting jeg finner meget rart er at Opera 9.5 fikk en nyhet på rundt .. 3 punkter?

Firefox release candidate 3.0 fikk for himmelens skyld lengre og flere nyheter enn jeg gadd å lese!

Lenke til kommentar

Ja. Nei, de gidder ikke gå så dypt inn i sakene som omhandler Opera. De skrev heller ikke noe om RC1. Eller det nye skinnet som kom. (det kom for en stund siden)

 

Men åjåjåj Firefox 2.1.11 har nå blitt oppdatert til Firefox 2.1.12! En HEL sikkerhetsrisiko har blitt rettet på.

Lenke til kommentar
Opera må definitivt gjøre noe med det designet. Er helt gyselig. Mac-versjonen også. Ser ut som de har satt en amatør i sving.

Lurte litt på hvorfor default skin var så grusomt selv. Kanskje det er for å gjøre folk opperksom på at opera er skinbart? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
En ting jeg finner meget rart er at Opera 9.5 fikk en nyhet på rundt .. 3 punkter?

Firefox release candidate 3.0 fikk for himmelens skyld lengre og flere nyheter enn jeg gadd å lese!

Reagerte på akkurat det samme... Svakt av hw.no...

 

 

Når Firefox 3.0 lanseres blir det vel nærmest "live-dekning" av hendelsen.

Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å like den nye drakten i 9.5, hadde det bare vært mulig å få adresselinja opp sammen med fil, rediger osv., og å få tabs-baren til å ta opp litt mindre vertikal plass så ville det vært perfekt.

 

Selv likte jeg denne: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=7984 maks browserplass :)
Var ganske fin den og, men hvordan har det seg at den sist ble oppdatert 8. mai 2006? Jeg vet at Opera 9.5 har vært i beta veldig lenge, men så lenge?
Lenke til kommentar

Ja jeg refererte til at tittelen på drakten er 9.5+ samtidig som det står "* 08/05/06 updated removed some visual glitches and made e little bit less pixel eating.". Men når jeg tenker meg om så trenger det vel ikke å bety at det er siste update, og det kan jo være at tittelen har blitt oppdatert pga. at kompatibiliteten uansett holder. Uansett så er det jo helt uviktig, bare nevnte det i forbifarten.

 

Edit: Kanskje det Torbjørn. Huff altså, er det en ting internett ikke trenger så er det enda et tvetydig datoformat :p. En dato skrevet som xx/yy/zz er jo 100% umulig å tyde. ISO FTW! (åååå.mm.dd = entydig).

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...