Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en liten forskjell. Vi som hadde pro i gamle dager, har jo ikke betalt noe som helst i en god del år nå. Nå må vi begynne å betale igjen. Prisen er forsåvidt, grei så det er ikke noe problem.

Hmmm - jeg har da betalt for to år om gangen, hele tiden - men det er ikke så veldig stort beløp. Og de siste årene har jeg lagt inn absolutt full oppløsning på alle bildene også, så det blir som en ekstra backup.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har også betalt to år om gangen hele tiden og har bestemt meg for å fortsette med Flickr Pro.

 

---

 

Skal vi prøve å finne på noe på lørdag, eller vil dere heller vente til julemarkedet neste helg? Eller så gjør vi som vi ofte har gjort før og møtes to ganger i desember.

 

Dette er forresten 10 års-jubileum for meg. :) Mitt første fototreff var desember 2008. Utrolig hvor fort tiden går. Randi og RambaZamba har vært med enda lenger (av de som fortsatt er aktive).

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Jeg har også betalt to år om gangen hele tiden og har bestemt meg for å fortsette med Flickr Pro.

 

---

 

Skal vi prøve å finne på noe på lørdag, eller vil dere heller vente til julemarkedet neste helg? Eller så gjør vi som vi ofte har gjort før og møtes to ganger i desember.

 

Dette er forresten 10 års-jubileum for meg. :) Mitt første fototreff var desember 2008. Utrolig hvor fort tiden går. Randi og RambaZamba har vært med enda lenger (av de som fortsatt er aktive).

Hei. Skulle gjerne vært med i desember-treffet ja - det er alltid hyggelig, men jeg reiser Gran Canaria nå for to uker - kan ikke få med seg alt man vil nei. Ønsker dere et fint treff. Husker ikke helt da jeg "begynte" med foto-treffene - men ser jeg har noe fra års-skiftet 2007-2008 så sikker deromkring - er registrert her fra januar 2006 da - det begynte slik.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Jeg kan godt være med både i morgen og senere!  :xmas: Hyggelig i byen nå i desember. 

 

Tar vi et vanlig julegatetreff i morgen da? Det har jo blitt en tradisjon, men vi trenger jo ikke alltid å følge tradisjoner hvis det skjer noe annet fotovennlig. Gjør det det? Jeg er i dvale rent fotomessig selv.

Vi har ofte gått rundt etter kafebesøket også, når det har blitt mørkt. Men hvis vi skal treffes på julemarkedet senere, er  vel det oftest når det er mørkt.

Lenke til kommentar

Fint Linepusle! Håper fler kan.

 

Det var lenge siden jeg brukte stativet og jeg kunne tenke meg en liten tur i byen i blå timen imorgen, men det går jo å gjøre når som helst (dog vil jeg ikke drasse rundt på stativet på julemarkedet), så kom gjerne med andre forslag!

(Selv om vi satser på julegater kan vi jo møtes tidligere som vi pleier så kan de som vil bli igjen i blå timen.)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...