Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røros er alltid hyggelig, men jeg trenger dessverre også skyss.

 

Hvis vi ikke får det til med Røros nå kunne vi evt. prøve igjen neste gang. Når vi var der 2. oktober 2016 var det veldig flotte gule farger på trær og gress, som var en fin kontrast mot de ofte mørke husene.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Virker ikke som det kommer noen fler?

 

Bra forslag krøllx. Jeg gikk Ladestien forrige helga og det var lite å fotografere nå. Blir sikkert bedre når høsten er her, så jeg stemmer for nr 1 eller 2 (kanskje nr 1 siden det ser ut å bli overskyet imorgen kveld), men hvis dere vil ta Ladestien så er det selvfølgelig greit for meg.

Lenke til kommentar

jeg har tenkt å ta en tur til ranheim på lørdag. foreløpig melder det fint vær.

 

jeg tenker å dra ut dit i fire-fem tiden, først en tur langs ranheims fjærer/strender, kanskje starte fra hansbakkfjæra (se link nedenfor) og få med solnedgangen på tangenfjæra, som er rundt kl 20.

 

Ranheims strender/fjærer

 

er det noen som har lyst å være med? alltid hyggelig med selskap :wee:

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har en melding å dele med dere:

Ka du itj veit – Vernissage og fotoutstilling Fredag 14. september 2018 Kl. 20:00 - 21:00

Trondhjem kameraklubb (TKK) fyller 90 år, og feirer med vernissasje og veiteutstilling i veitene! Tema er «Det ukjente Trondheim» og "Ka du itj veit!". I løpet av året har medlemmene fått fritt spillerom til å tolke og formidle de ulike kvalitetene i veitene og gårdsrommene sentrum, avgrenset til «Nerbyen».

 

Først starter vi med utstillingsvandring for uteutstillingen med oppmøte utenfor Trøndelag senter for samtidskunst (Fjordgata 15) kl 19.00. Derfra vandrer vi via de seks lokasjonene med monterte bilder i veitene. Vandringen avsluttes i fiskhallen i Taraldsgårdsveita der vi holder en offisiell vernissage kl. 20.00.

Utstillingen er åpen utover kvelden.

Sted: Taraldsgårdsveita 11 (Gamle Fiskehallen)

Mer info finner dere her:

 

kulturnatt 2018

TKK's jubileumsutstilling 2018

Lenke til kommentar

Takk for tipset om fotoutstilling! Höres spennende ut.

 

Hadde gjerne blitt med til Ranheim, men tenkte dra dit når jeg har fått objektivet som jeg skal beta-teste (kommer håpentligvis tidlig neste uke). Tror ikke jeg orker å dra dit to ganger siden det tar så lang tid med bussen, spesielt lördagkvelder. Dessuten har samboern og jeg jubileum (25år!) så jeg tror jeg må prioritere det. :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset om fotoutstilling! Höres spennende ut.

 

Hadde gjerne blitt med til Ranheim, men tenkte dra dit når jeg har fått objektivet som jeg skal beta-teste (kommer håpentligvis tidlig neste uke). Tror ikke jeg orker å dra dit to ganger siden det tar så lang tid med bussen, spesielt lördagkvelder. Dessuten har samboern og jeg jubileum (25år!) så jeg tror jeg må prioritere det. :)

Gratulerer med jubileum, Helena :w00t:

Lenke til kommentar

Takk for tipset om fotoutstilling! Höres spennende ut.

 

Hadde gjerne blitt med til Ranheim, men tenkte dra dit når jeg har fått objektivet som jeg skal beta-teste (kommer håpentligvis tidlig neste uke). Tror ikke jeg orker å dra dit to ganger siden det tar så lang tid med bussen, spesielt lördagkvelder. Dessuten har samboern og jeg jubileum (25år!) så jeg tror jeg må prioritere det. :)

 

Ja, gratulerer så mye!

 

Det blir nok ikke siste gangen vi drar til Ranheim.  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...