Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg kan også imorgen. Kl 12 foran Frimurerlogen er OK, men hvis vi skal på julemarkedet er det kanskje litt tidlig? Men det spiller ingen roll for meg. Dere får bestemme.

 

(Forresten, linepusle, det var noe problem med forumet og jeg fikk ikke melding om din post før idag ca kl 14.)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei alle fotovenner i Trondheim!

jeg har lyst til å ønske alle nye og gamle "treffere" en god jul og et godt nyttår! Takk for mange fine turer i 2018. Jeg satser på at 2019 blir like bra, om ikke bedre - for min del!  :xmas:  :fun:

 

Samtidig vil jeg gratulere Krøllx med tittelen Årets fotograf i Trondhjems kameraklubbs konkurranse! Vel fortjent!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Godt nytt år! Treff på lørdag?

Foreløpig er det usikre værprognoser for lørdag, men i skrivende stund er det faktisk meldt oppholdsvær lørdag morgen og formiddag! Fredag regn, søndag regn...

 

Jeg skulle ønske det sprengte på med forslag til steder vi kan gå, men det har nok regnet og blåst vekk.

Lenke til kommentar

Godt nytt år!

 

Jeg kan på lørdag!

Været ser ikke så lovende ut.

Jeg har et forslag, gammelgruva på Meldal. Kan ta buss 310 og 460 (?)

 

Gammelgruva, Løkken Verk

 

Åpningstid lørdag kl 11-14.

Egne omvisninger i Gammelgruva (ikke faste omvisninger i jan-mai) kan forhåndsbestilles for grupper.

 

Er det noen som har vært der før? Hvis få kan være med nå på lørdag kan vi også planlegge ved neste fototreff?

Lenke til kommentar

Godt nyttår!

Unnskyld at jeg skriver sent, men har hatt det travelt etter Sverigeturen. Blir gjerne med imorgen.

 

Har besøkt gruven to ganger og synes det var intressant. Det var dog mange år siden og med foreldrer så det ble ikke mange bilder og jeg kan godt tenke meg å dra dit igjen, men venter gjerne til dagene blir lenger slik at vi har tid til å sjekke ut omgivelsene litt også.

Vi tok også Thamshavnbanen (da var retur til Løkken inkludert) og det var en hyggelig tur, men ikke så lett å fotografere, slik det er når man er på tog.

 

Gå i byen imorgen er greit for meg. Når spiller ingen roll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...