Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Takk for tipset om fotoutstilling! Höres spennende ut.

 

Hadde gjerne blitt med til Ranheim, men tenkte dra dit når jeg har fått objektivet som jeg skal beta-teste (kommer håpentligvis tidlig neste uke). Tror ikke jeg orker å dra dit to ganger siden det tar så lang tid med bussen, spesielt lördagkvelder. Dessuten har samboern og jeg jubileum (25år!) så jeg tror jeg må prioritere det. :)

gratulerer!!

 

vi kan alltids ta flere turer til ranheim senere. jeg fikk bare plutselig lyst og motivasjon :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotoutstillingen «KaDuItjVeit» i gamle Fiskhallen (Taraldsgårdveita) vil være åpen alle hverdager kl 17-19 og helger kl 12-17 nå i september.

 

Utendørsutstillingen der bilder er montert på vegger i veiter skal stå over lengre tid og noen skal stå permanent.

 

Vel verdt et besøk - Velkommen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det slo meg nettopp at det er fototreff på lördag. Er det noen som har tid og lyst?

 

Hadde värt hyggelig med en tur ut av byen om noen har bil. Holder på å beta-teste et objektiv igjen og har lite tid (kun en uke igjen), så gjerne noen nye motiv. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Så bra!

 

Vi har snakket om Røros. Da kan vi evt. også få med oss Røstvangen gruve:

 

post-178020-0-61048800-1538718585_thumb.jpg

 

Eller om vi skal holde oss rundt Trondheim er det kanskje fine farger om man kommer seg opp litt, f.eks. Forbordsfjellet. Kunne kombineres med skrotbilene?

 

Noen som har fler idéer? Kom gjerne med forslag.

 

EDIT: Nå sier YR regn hele dagen på lørdag her i Trondheim. :( Røros ser fortsatt bra ut, men man vet jo ikke. Skrotbilene kan funke uansett vær. Hva gjør vi?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

For å slenge ut en ide: Er det noen av dere som har vært ved Storfossen i Hommelvik? Gikk tur dit tidligere i sommer fra Hommelvika, men det er en ganske lang gåtur. Men ifølge google maps finnes det en parkeringsplass som ikke er så langt unna. https://goo.gl/maps/KA5M9uVwuSp

Fossen i seg selv er jo et motiv, og det begynner å bli litt høstfarger i skogen. Men det er kanskje litt bløtt i marka nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...