Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen i byen på lørdag og som ønsker et ordinært fototreff? Jeg kan både lørdag og søndag.

 

Jeg ser det er noe som heter YellowCorner Trondheim, et fotogalleri (?) i Carl Johans gt. 12 som er åpent mellom 10 og 18.

Det skal visst være en Kodak fotoutstilling med bilder fra mange tiår bakover.

 

Fotografiene ble brukt til Kodak sine reklamer for kjøp av kamera på 50-,60-,70-,80- og 90-tallet.

I dag representerer Colorama-samlingen ikke bare en attraktiv og troverdig idealisering av det amerikanske livet, men også en nyansert og effektiv bruk av fotografier for å skape lyst på produktene og aktivitetene de selger. Coloramas ble produsert mellom 1950 og 1990.

Vi er glade for å dele et utvalg av disse med en ny generasjon seere.

Kunne jo vært artig å se. Ukjent sted for meg...

 

Har ellers ikke de helt store spennende forslagene. (Vi kan delta eller bivåne latteryoga på Marinen  mellom 11 og 12 på lørdag...  :wee:

Lenke til kommentar

jeg kan også på lørdag. jeg har et prosjekt på gang og kunne tenke meg å ta en fototur i midtbyen og veitene (mellom olav tryggvasonsgate og fjordgata). hvis det er flere som er interesserte så kan vi gjøre det sammen på treffet, eller vi kan finne på noe annet så fortsetter jeg mer mitt prosjekt etter treffet.

 

jeg har hørt om yellowcorner, men har aldri fått tid til å stikke innom. kunne tenkt meg en tur innom :-)

latteryoga har jeg vært med på en gang...haha...det var latterlig....merkelig :rofl:

Lenke til kommentar

Ja, hurra for Sverige!!

 

Vi kan jo lage en utfordring for oss selv også, hvis vi ikke kan prøve oss på din, Krøllx? Kan jeg spørre hva det går ut på?

Ellers kan vi jo prøve svart-hvitt, ICM, abstrakte motiv, humor, lys/skygge/vinkler, arkitektur eller noe annet gøy? 

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Mitt prosjekt går ut på å ta bilder av Trondheims veiter (hovedsakelig veiter mellom Olav tryggvasons gate og fjord gata) til en fotoutstilling med tittelen "Det du itj veit". Alt fra gatefoto, til detaljer og abstrakt.

 

Mer info om utstillingen for de som er interessert:

Fotoutstilling

 

Vi kan ha et tema hvis det er ønskelig - bli enig før treffet starter på lørdag?

 

Skal vi møtes på torvet, utenfor Rema 1000, kl 12?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...