Gå til innhold

Sniktitt: Far Cry 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du en link sånn at jeg kan få lest litt mer om det Dinsdale, eller er det bare noe som sitter igjen etter å ha lest det et sted?

Viser til sitat fra sniktitten

Grafikkmotoren i spillet er helt ny, og er bygd fra grunnen av og opp. Den er opprinnelig ment som en ny motor for PC, men den skal i følge Hocking også bli brukt i konsollversjonen, samt andre spill som kommer ut fra Ubisoft. I Far Cry 2 er alt fra gress til lyseffekter dynamiske, det er ingen lasteskjermer å se, og det spillbare arealet er på 50 kvadratkilometer.
Endret av Aran
Lenke til kommentar
Håper ikke det blir en ny Crysis (bare pent og se på). Virker ihvertfall lovende det vi har sett så langt.

 

Det er mye mer i Crysis en bare pen graffikk. Men uannsett, Far Cry 2 har nok basert seg mer på gameplay tror jeg, så tror nok det blir bra

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dem kaller det Far Cry 2 når dem har bygd sin egen spillmotor og gjort en helt annen realistisk historie. Ville verdt så stolt over produktet at jeg hadde funnet opp noe nytt fengende navn. Far Cry for mange har blitt noe negativt dessverre, samme med Crysis.

Lenke til kommentar

Utrolig godt at de kutter ut mutanter og annet piss. FC trynet fullstendig for meg så raskt dette tullet kom for klar bane, mistet motivasjonen til å fullføre spillet deretter.

 

Spillet ser lekkert ut, det skrytes av AI og dynamisk gameplay. La oss håpe det infrir.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Dette skal nok gi de nye kortene noe å bryne seg på :)

Det blir veldig spennende ja. Håper virkelig at innkjøpet av HD4870 kan kjøre spillet ganske bra på høyeste instillinger :D Hvis ikke blir det vel en fin CrossFire løsning.

 

Noen som vet om nVidia har en finger med i dette spillet også? "How its meant to be played" bullshittet? Er så luta lei av at spill blir extra optimalisert for en part, når alle parter burde få nyte det like bra...

Lenke til kommentar
Spelet ser lovande ut, men eg litt skeptisk til skadeopplegget. Det kan sikkert vere kjekt å "reparere" seg sjølv i starten, men i lengda kan det blir eit irritasjonsmoment.

Har sett systemet på video. Det er ikke noe komplisert, bare en kjapp animasjon som tilsvarer den alminnelige helseregenereringen. F.eks. pirker du ut kuler fra kroppen med en kniv eller slukker små branner på klærne. Det gjør prosessen mer troverdig og kan komme til å styrke innlevelsen. Vi får se. :)

Lenke til kommentar

Crysis var et jævla bra spill, med smooth grafikk og digge våpen, gameplay, grei historiefortelling å sånn, men når Aliensene dukket opp så begynte spillet å suge manne***k. Jeg avinstallerte med en gang. Gleder meg SINNSYKT til Far Cry2 siden det er uten monstre/Aliens etc. Nanodrakten i Crysis trodde jeg skulle ødelegge, men det var egentlig utrolig digg å kunne være usynlig og bli healet og hoppe høyt, men også der var det digg med litt begrensninger.

 

Ser utrolig digg ut dete spillet. CREDS Ubisoft/CryTek

Lenke til kommentar
Bra at de kutter mutantene og satser mer realistisk!

 

Men jeg har ikke troeen på at dette spillet vil holde noen god framerate på konsoll. De fleste spill sliter med dette virker det som :roll: Er veldig irriterende!

 

 

Blir en utfordring med konsollenes dårlige hardware dette ja .

Enda en som snakker stygt om konsoller

Hva hadde dere trodd om 360/PS3 skulle vise en grafikk som aldri har blitt vist før, skjerp dere da!

 

Jeg skal garantere att FarCry 2 vil bli ca high på konsoller, og det koster jo litt å ha en pc som tar high idag, har ihvertfall jeg opplevd

 

Garanter i vei, om du har rett så er det jo det som er problemet, man har ikke muligheten til å få særlig god flyt, fordi man er låt til en grafikk maskinen ikke takler særlig godt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette kan bli et "pyromanspill" hvis de brannene blir så realistisk som artikkelen skal ha det til. I stedet for å fyre løs kan en bare gjøre opp litt ild og brenne ned fienden :p

 

 

Jeg ser for meg følgende scenario: Starte brann på den ene siden av 50km^2 brettet og bare la vinden gjøre jobben... Ellers blir det spennende å se hvilke specs som skal til for å kjøre spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...