Gå til innhold

Call of Duty 5 avslørt (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv om jeg egentlig ikke er spesielt intrisert i stillehavs krigen, syns jeg faktisk at Pacfic Assault var det beste MOH spillet.

 

det eneste MOH spillet jeg virklig likte.

 

men jeg er ikke noe kjempe fan av cod egentlig, spillet liksom ingen rolle hvilken tid det er, det samme skjer hele tiden, en million fiender bare strømmer på og du skyter dem ned som om det var duck hunt

Lenke til kommentar
selv om jeg egentlig ikke er spesielt intrisert i stillehavs krigen, syns jeg faktisk at Pacfic Assault var det beste MOH spillet.

 

det eneste MOH spillet jeg virklig likte.

 

men jeg er ikke noe kjempe fan av cod egentlig, spillet liksom ingen rolle hvilken tid det er, det samme skjer hele tiden, en million fiender bare strømmer på og du skyter dem ned som om det var duck hunt

 

Duck Hunter er mye bedre enn COD 4 da. Djiises! Når du er ferdig med cod 4 har du drept fler fiender enn det er inbyggere i det landet det dreier seg om. Men cod 4 er som en potetgullpose med litt rar smak, du skal spise HELE for å finne ut om alle flaka smaker like rart.

Lenke til kommentar

Folk fær å klaga over att de vil i 1. verdenskrig!? :nei:

ka i fan ska du gjør da liksom??

sitt i ei skitten skytter grav???

eller spring rundt som en tilbakeståanes idiot me ei bolt rifle?????

eller fly rundt i er papir fly som bare du tænkt på det så styrta det??

 

 

det hadde vært så fette kjedelig!!

 

 

Men e enig att man kan vær på tyskerans si sie eller italieneran osv...

Lenke til kommentar

Syns fette er greit... Cod 1 cod 2 og cod 3 begynner jo å drage på årene... På tyde med eit nytt friskt pust inn i historia, og nå får vi jo den moderne grafiske og spelemåten inn i bildet med. CoD 4 i andre verdenskrig har eg faktisk savna. men etter CoD 2 fekk eg lyst på noko nytt... So det er vell litt omvendt...

Lenke til kommentar

mange som tror stillehavskrigen tydelighvis er prikk lik det europeiske teateret, faktum er at stillehavskrigen var totalt forskjellig, her har vi jungelkamper, vi har heftige naval combats, desperate japanere som gjør alt for keiseriket, vi har britenes desperate kamp om singapore, en kamp som faktisk ble britenes største nederlag igjennom tidene, vi har mulighet for å spille kineserne for eksempel og sist men ikke minst har mange kjente og lite brukte slag som, iwo jima, pearl harbour, midway, phillipinene, singapore, nanking osv. Vil dere virkelig bytte dette mot å plaffe et par tafatte terrorister? :grin:

Lenke til kommentar
mange som tror stillehavskrigen tydelighvis er prikk lik det europeiske teateret, faktum er at stillehavskrigen var totalt forskjellig, her har vi jungelkamper, vi har heftige naval combats, desperate japanere som gjør alt for keiseriket, vi har britenes desperate kamp om singapore, en kamp som faktisk ble britenes største nederlag igjennom tidene, vi har mulighet for å spille kineserne for eksempel og sist men ikke minst har mange kjente og lite brukte slag som, iwo jima, pearl harbour, midway, phillipinene, singapore, nanking osv. Vil dere virkelig bytte dette mot å plaffe et par tafatte terrorister? :grin:

helt enig..

Call of duty er WWII

Lenke til kommentar
Boffen liker å leke troll, det er vel det eneste han gjør og.

 

Og sist jeg sjekket var andre verdenskrig flust med SMG'er :p

 

Sist jeg sjekka fantes ikke perks IRL

 

møkkadrittperkshelvete

 

Nå vet jeg ikke hvilket forhold du har til militært materiell, men "perks", oversatt til "ekstra gode" eller "ekstra fordel" finnes også i den virkelige verden i form av C4, RPG, Claymore og så videre.

 

Det er riktignok noen "perks" som ikke man kan "kjøpe" seg i det virkelige liv, som lysten til å sprenge seg selv og fienden sin i lufta.

 

Nå skal det også sies at dette er et spill, og da kan man ofre enkelte elementer fra "den ekte verden" for å få en bedre spillopplevelse, ettersom et "realistisk" krigsspill fort kunne blitt kjedelig med all ventingen, sokkeskiftene og geværpussen.

 

Jeg sier ikke at det ikke går an å kritisere "perks"-systemet, men dine innlegg faller dessverre noe flatt på seriøsitetskalaen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...