Gå til innhold

Call of Duty 5 avslørt (Multi)


Anbefalte innlegg

Morsomt at folk tar det for gitt at spillet VIL bli dårlig, og at det ER et skritt tilbake.

Likeså med "bedrevitere" og folk som "vet" alt, for det vi vet så kommer dette spillet til å ta pusten fra oss alle.

 

Jeg er lei av FPS generelt, jeg lar det derimot ikke ta piffen fra en spennende ny FPS tittel.

 

 

 

Edit: Og at det blir Co-op er for meg en vidunderlig nyhet, også at de skal bruke samme grafikk-motor som i 4eren.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Gleder meg både til dette spillet da det foregår under stillehavskrigen. Det er ikke noe jeg har fått opplevd i spill så altfor ofte. Greit nok at folk er skeptisk, men det får så være.

Lenke til kommentar
Morsomt at folk tar det for gitt at spillet VIL bli dårlig, og at det ER et skritt tilbake.

Likeså med "bedrevitere" og folk som "vet" alt, for det vi vet så kommer dette spillet til å ta pusten fra oss alle.

 

Jeg er lei av FPS generelt, jeg lar det derimot ikke ta piffen fra en spennende ny FPS tittel.

 

 

 

Edit: Og at det blir Co-op er for meg en vidunderlig nyhet, også at de skal bruke samme grafikk-motor som i 4eren.

 

Vel jeg tror nok folk tenker litt på følgende faktorer:

 

Call of Duty 4: Et meget robust og solid spill som ikke er satt til WW2 men en fiktiv krise

Treyarch. Studioet sto back CoD3, spillet som tok den elskete CoD serien, sendte den 10 lysårtilbake og sparket spillerne i nøtterne. IW måtte gjøre veldig mye for å få CoD tilbake on track, de klarte det med CoD4, nå kommer Treyarch og sender dem tilbake igjen.

WW2: Tidenes mest brukte, og oppbrukter, spill setting. Det er ALT for mange WW2 spill der ute, samtlige bestående av heltemodige amerikanere, britter eller russere som redder verden. Hadade WW2 temaet tatt noen nye vendinger, som f.eks spille fra et tysk perspektiv, kunne det være interesangt. Men alle utviklerne er livredde for hva konsekvensene ville være for det er allment godkjent i dag at samtlige tyske soldater var noen onde nazijævler som var dumme som noen brødfrø og fortjener å bli digitalt lemlestet for evig tid.

 

Nei skal WW2 brukes noe mer er det på tide med en fornying. Jeg er skeptisk til dette spillet uansett og har liten tro på det.

Lenke til kommentar

Der er den "sånn VIL det bli" tankegangen igjen, hadde folk hatt rett om 4eren også hadde jo spillet vært det dårligste i serien så langt.

 

Nå har Treyarch fått lengre tid på seg til å lage spillet, og med tanke på traileren og den infoen som hittil har kommet ut ser jeg ingen grunn til å være skeptisk.

 

Ja vel, så liker ikke folk at det IGJEN blir WWII, vel jeg vil som tidligere nevnt helst slippe flere FPS titler til Xbox360 med det første, men jeg dømmer ikke et spill nedenom og hjem før det har kommet ut for det.

Lenke til kommentar

Nei er ikke noe sånn vil det bli tankegang men min egen mening. Folk var skeptiske til CoD4 men tok og imot den nye settingen med åpene armer fordi de allerede da var lei av WW2. At Treyarch går tilbake til den settingen er i mine øyne ikke positivt for serien som allerede har nok WW2 scenarier bak seg.

 

Jeg dømmer spill som virker for meg uinteresang nedeom og hjem. Jeg er ikke interesert i enda et WW2 spill, jeg er ikke interesert i enda et scenarie med heltemodige amerikanere. Og jeg er definitivt ikke interesert at Treyarch skal utvikle dette spillet.

 

Så ergo finale, spillet virker totalt uninteresangt og dårlig for min del. Derfor dømmer jeg det nedeom og hjem.

Lenke til kommentar
Nei er ikke noe sånn vil det bli tankegang men min egen mening. Folk var skeptiske til CoD4 men tok og imot den nye settingen med åpene armer fordi de allerede da var lei av WW2. At Treyarch går tilbake til den settingen er i mine øyne ikke positivt for serien som allerede har nok WW2 scenarier bak seg.

 

Jeg dømmer spill som virker for meg uinteresang nedeom og hjem. Jeg er ikke interesert i enda et WW2 spill, jeg er ikke interesert i enda et scenarie med heltemodige amerikanere. Og jeg er definitivt ikke interesert at Treyarch skal utvikle dette spillet.

 

Så ergo finale, spillet virker totalt uninteresangt og dårlig for min del. Derfor dømmer jeg det nedeom og hjem.

 

"nå kommer Treyarch og sender dem tilbake igjen."

 

Hvis dette bare er meningen din redegjør for det neste gang, du skriver det som om du VET at det vil skje, er det jeg sikter til.

 

"Hadade WW2 temaet tatt noen nye vendinger, som f.eks spille fra et tysk perspektiv, kunne det være interesangt."

 

Hva om det blir noen vendinger?

Greit at det er amerikanere og japanesere med i spillet, men vi har jo ikke fått vite noe om historien eller plottet, så hva med å vente med å være så bastant og heller vente å se?

 

Folk som sa at CoD4 ville bli bæsj tok jo feil de også, hvorfor kan ikke folk som sier at 5ern vil bli det også ta feil?

Er utrolig irriterende at folk skal være så forbannet negative allerede før spillet har kommet med en beta eller at vi har fått en snik-titt.

Ja jeg respekterer at du hater WWII spill, men herregud, skal man automatiskt vanne ut alt som er likt i spill-verdenen hadde vi jaggu hatt en fattig spillbeholdning.

 

For all del, vær bastant og negativ, men hva er galt med å iallefall se an spillet?

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at du har problemer med å se hvorfor andre er skeptiske til CoD5 - det utvikles av de samme som torpederte franchisen med CoD3, og disse har nå til alt overmål bestemt seg for å reversere utviklingen av serien som Infinity Ward stod for med CoD4.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problemer med å se hvorfor folk er skeptiske, jeg har problemer med at folk ikke forstår at det går an at ting blir bedre noe nettopp CoD4 beviste, og utifra infoen vi har fått lover spillet greit nok for min del.

 

Ja Treyarch rævkjørte CoD serien, og hadde det bare vært dette folk klaget på hadde jeg faktisk delt skeptismen, jeg reagerer dog på at folk synes det er for mange WWII spill og derfor bruker det som et argument mot CoD5, selv om CoD serien er den beste WWII spill serien.

 

 

For all del, vær negative og alt det der, jeg skjønner og deler skeptismen til at Treyarch skal utvikle spillet, men det skader jo ikke å faktisk vente å se til noe ordentlig konkrèt kommer på bordet?

Lenke til kommentar

Ser synspunktene som har kommet tidligere. Må innrømme at CoD4 var imponerende, men synes likevel det ikke kommer i nærheten av BF2.

 

Er helt enig at WWII sjangeren er oppbrukt. Pacific kan jo være litt spennende. En annen ting som kunne vært spennende er jo Korea og Vietnam. Er ikke veldig mange spill rundt disse krigene. Ikke bra spill ihvertfall.

Lenke til kommentar

http://www.gamereactor.no/nyheter/113568/R...+Ward+tar+over/

 

Får nesten håpe at ryktene er sanne. Jeg syntes ikke COD3 er DÅRLIG, men langt ifra så bra som COD2 og 4.

At det er i andre verdenskrig bryr meg ikke så mye, men det hadde vært interessant om man kunne spille som noe annet enn amerikanere og engelskmenn. Hvor kult hadde det ikke vært å kunne spille som tysker (bortsett fra multiplayer)?

 

..men det har de vel ikke baller nok til å prøve.

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fra linken over:

Det går rykter om at Infinity Ward, selskapet bak det ukjente spillet Call of Duty 4: Modern Warfare, skal ta over Call of Duty-franchisen helt alene.

 

Interessant. :)

 

Uansett:

 

Oppdatering: Activision har i skrivende stund blånektet for dette ryktet. Treyarch er derfor fortsatt utvikleren for Call of Duty 5.
Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

jeg er enig med folka her som er lei 2. verdenskrig. Men jeg tror spillet kunne vært mer interessant hvis det hadde foregått på et annet frontavsnitt. Hvorfor må vi på død og liv alltid spille som amerikaner? Amerikanske tropper var kun innvolvert i andre halvdel av krigen, og hadde et samlet tap på under en halv million soldater.

 

Jeg vil være polakk i slaget ved Bzura i -39. Jeg vil føle desperasjonen under den heroiske tilbaketrekningen ved Denkurque i 1940. Jeg vil skue utover oslofjorden og senke Blucher. Hva med det innbitte russiske forsvaret av festningen brest-litovsk i 1941?

 

Men aller, aller helst vil jeg være tysk fallskjermjeger og erobre det belgiske fortet Eben-Emael, Europas sterkeste festning. Les om dette angrepet på wikipedia.

Hvis COD kunne gitt meg noe i nærheten av dette, hadde jeg kjøpt spillet:)

 

Den andre verdenskrig byr på tonnevis av muligheter, men ved å alltid spille som amerikaner, skummes bare overflaten:)

Lenke til kommentar
jeg er enig med folka her som er lei 2. verdenskrig. Men jeg tror spillet kunne vært mer interessant hvis det hadde foregått på et annet frontavsnitt. Hvorfor må vi på død og liv alltid spille som amerikaner? Amerikanske tropper var kun innvolvert i andre halvdel av krigen, og hadde et samlet tap på under en halv million soldater.

 

Jeg vil være polakk i slaget ved Bzura i -39. Jeg vil føle desperasjonen under den heroiske tilbaketrekningen ved Denkurque i 1940. Jeg vil skue utover oslofjorden og senke Blucher. Hva med det innbitte russiske forsvaret av festningen brest-litovsk i 1941?

 

Men aller, aller helst vil jeg være tysk fallskjermjeger og erobre det belgiske fortet Eben-Emael, Europas sterkeste festning. Les om dette angrepet på wikipedia.

Hvis COD kunne gitt meg noe i nærheten av dette, hadde jeg kjøpt spillet:)

 

Den andre verdenskrig byr på tonnevis av muligheter, men ved å alltid spille som amerikaner, skummes bare overflaten:)

 

 

Her er mammakamelen enig! Fullstendig! Jeg vil sitte på i tyskerskuta når den tar store seiere på slagmarken, og jeg vil være der når den synker! For min del har jeg kasta sikkert 10 000 ananasgranater og er dritlei av amerikanernes kjas(og mas).. Nå kan de kvitte seg med linært gameplay og!

Lenke til kommentar

Slutt å syt så ille a! Begynn å syt når spillet har kommet, da har dere hvertfall en grunn til å syte hvis spillet er dårlig. Uansett så er ikke CoD 4 SÅ bra, men sier ikke at det er dårlig. Ser fram til Coop og hvis de kan ta tilbake flerspiller live på samme konsoll.

 

Call of Duty: World War I hadde vært noe :p hahaha

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...