Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ifølge macrumors.com er det ikke lurt å kjøpe iPhone, når det vil bli oppdatert snart. Men når vil den neste versjon komme ut?

I sommer blir det nok ja, men den kommer nok ikke til norge før i august/september.

Ja. Lansering i sommer. Ble litt uklart. Og blir vel USA som er første prioritet når det gjelder levering av telefonen. Så er vel å smøre seg inn med tålmodighet her i nord :p

så det er like greit å kjøpe nå :)

Skrevet
Men det installeres jo på iphonen, jeg trenger tilgang fra pc-en, så jegk an overføre fra pc-en.

Altså jeg er ikke interessert i programmer som viser alle folderene på selve iphonen fra iphonen. Jeg vil ha tilgang til den FRA pc-en.

Da bruker du SSH. @Steffen: iFile koster vel 4$ eller noe?

Skrevet (endret)

Hvordan får jeg flere rader i SBSettings? Jeg skrur på de forskjellige programmene i Toggles, men de dukker ikke opp.

*FIXED

Endret av Blax
Skrevet
Jeg får ikke koblet min på N nettverket hjemme, og jeg kjøpte like før jul med da nyeste software. Noen måte jeg kan se om jeg har "riktig" hardware?

Har forresten skjult N nettverk om det skal ha noe å si.

Vel, skjønner problemet ditt godt. Du skjønner, N-Støtte i hardwaren har dessverre ikke blitt aktivert enda i software, så du må nok vente litt til eller konfigurere nettverket ditt annerledes.

Kjører G-nettverk og så er igrunn ikke så veldig stort problem:) Tviler på at det blir særlig merkbar forskjell likevel men, hadde jo vært moro å ha likevel:)

Da har du gitt meg feil informasjon. Du sa du hadde et rent N-nettverk. Du sa ingen verdens ting om at du hadde en blanding av flere.
Skrevet

Hva heter cydia-appen som gjør at jeg kan ta fingeren fra høyre mot venstre heltøverst på skjermen for å få opp diverse info, samt mulighet forå slå av/på wifi etc? hadde den før..

Skrevet
Hva heter cydia-appen som gjør at jeg kan ta fingeren fra høyre mot venstre heltøverst på skjermen for å få opp diverse info, samt mulighet forå slå av/på wifi etc? hadde den før..

SBSettings heter det ;)

Skrevet

Kommer jo ann på. Hvis du har mange apps oppe tar det jo batteri, men det er jo veldig greit hvis du spiller, får en melding og ikke vil restarte spillet for å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...