Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Nettopp. My point exactly.

 

Man hukser jo hysteriet som var på sykehusene tidligere. Mange av restriksjonene der er nå borte - verden lærer. Sakte men sikkert.

 

@Alle: Litt morsomt egentlig, jeg finner ikke GPS-programvare for min AT&T-brandete iPhone 3Gs i App Store. Jeg finner derimot AT&Ts egen programvare. Som kan lastes ned gratis og brukes for beskjedne $9.99 pr måned. Hurra liksom, men jeg tror jeg står over. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om en lengre ladekabel. Det lengste jeg har funnet på dealextreme.com er 1,1m. Dersom jeg ikke finner en lengre kabel som ideelt sett er ca 1,5m, er det evt mulig å bruke en USB forlengerkabel? Den skal benyttes til lading av 3GS.

 

Fungerer helt fint med forlengerkabel, bruker det selv sammen med laderen ved senga for lading om natta

 

 

 

Takker for tilbakemelding, men jeg fant en Soshine reiselader på dealextreme med ledning på 130cm som som jeg tror holder til mitt bruk.

 

Videre har jeg bestillt Mikrofiber kluter til rengjøring.

 

Sportsveske til trening samt billader med ledning som trekker seg inn og dermed tar minimalt med plass.

 

Noen som vet om en rimlig iPone dock som de kan anbefale? Tenkte kjøpe en som jeg bare kan ha stående på jobben, så gidder ikke legge så mye penger i det. Fint og den har fjernkontroll, og brukbar lyd :)

 

Jeg endte opp med en orginal MB125 fra Ebay-selgeren 2ndchanceit jeg vant den ikke men fikk "second chance offer" med et bud på £12.65. Inklusiv frakt kommer det på i underkant av 200 kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har akkurat bestilt meg iPhone 3G 8GB. Håper jeg ikke angrer :)

 

Hadde tenkt på dyrere telefon, som 3GS f.eks, men har litt stramt budsjett om dagen.

 

unnsyld at jeg sier det rett ut men det var en regelrett idiotisk avgjørelse. forsjellen mellom de to telefonene i pris er så liten at om du ie har råd til den, har du ikke råd til iphone overhodet. for ikke å snakke om at det kommer en 8GB 3gs snart til prisen av 3G (sannsynligvis).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Om du ikek vil bruke mye på mobil, kjøper du vel strengt talt ikke iphone. Å kjøpegamleutgaven kan sammenliknes med å samle på antikviteter, når du ser hvor ekstrem forskjell det er i hastighet og stabilitet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg setter pengene mine på at Apple vil lansere en 8GB 3GS når det tilsynelatende digre restlageret av iPhone 3G 8GB er utsolgt.

Mehnei, tror nok ikke det. 16GB 3Gs er den "nye" 8GB 3G.

 

 

så hvorfor har flere digre amerikanske kjeder 8GB 3gs listet i internsystemene? :p

Lenke til kommentar
Jeg setter pengene mine på at Apple vil lansere en 8GB 3GS når det tilsynelatende digre restlageret av iPhone 3G 8GB er utsolgt.

Mehnei, tror nok ikke det. 16GB 3Gs er den "nye" 8GB 3G.

 

 

så hvorfor har flere digre amerikanske kjeder 8GB 3gs listet i internsystemene? :p

Jaha? Hvilke da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...