Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noe man kan "klebe på" på baksiden av iphonen? Den er svært glatt og hadde vært fint om man kunne klebe på en slags film her. Men jeg vile ikke ha noe over skjermen og er ikke ute etter beskyttelse liksom. Vil kun ha en litt mindre glatt tlf hehe:)

Invisible Shield fra Zagg.com :)

 

Den er litt mer sticky enn telefonen, og beskytter den i tillegg.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte fra Chess 02:00 31/7 da det stod at det var 9 stk igjen. Står godk.lev på status. ringte nettopp og fikk fortalt at det betydde godkjent til levering og måtte vente til 15. august! porterer fra onecall :no:

 

Fikk du mulighet til å logge inn med en gang? Står at jeg ikke er kunde når jeg prøver å logge på.. Ser vel mørkt ut for meg også da, men kan ikke skjønne at så mange satt på chess sine nettsider rett over 12 natt til 31.

:-(

 

Finnes det noe man kan "klebe på" på baksiden av iphonen? Den er svært glatt og hadde vært fint om man kunne klebe på en slags film her. Men jeg vile ikke ha noe over skjermen og er ikke ute etter beskyttelse liksom. Vil kun ha en litt mindre glatt tlf hehe:)

Invisible Shield fra Zagg.com :)

 

Den er litt mer sticky enn telefonen, og beskytter den i tillegg.

 

Sjekk også istyles.com Der får man en del fargerike alternativer til iphone mm. :-) (Vet ikke om de er mindre glatte)

Lenke til kommentar
Den invisible shield så bra ut:) Likte spes godt at man da kan velge kun "back coverage" :) Tror jammen jeg skal prøve dette:)

Tror jeg skal gå for noe sånt jeg også.

Er den vanskelig å sette på? For man ofte bobler? regner med at den er ganske klebrig og vanskelig å sette på?

Får man kjøpt denne i norge? Evt. hvor?

Lenke til kommentar
Da kan jeg bekrefte at jeg IKKE får iphone i første omgang selvom det står godkjent levering. Chess har også ubekreftet dato på når de får inn neste lass, så er vel bare å smøre seg med tolmodighet... :-(

 

Jeg bestillte 00.30 natt til 31/7.

Jeg bestilte 00:07 31/7, og har i dag fått status "avsendt". Har til og med fått pakkenummer hos posten (ingen sending, kun melding) foreløpig. Så da er jeg vel en av de heldige som slapp igjennom nåløyet.

Lenke til kommentar
Da kan jeg bekrefte at jeg IKKE får iphone i første omgang selvom det står godkjent levering. Chess har også ubekreftet dato på når de får inn neste lass, så er vel bare å smøre seg med tolmodighet... :-(

 

Jeg bestillte 00.30 natt til 31/7.

Jeg bestilte 00:07 31/7, og har i dag fått status "avsendt". Har til og med fått pakkenummer hos posten (ingen sending, kun melding) foreløpig. Så da er jeg vel en av de heldige som slapp igjennom nåløyet.

Ja, da var du heldig. Var du chesskunde fra før eller? Virker som det er de som måtte portere nummer som får på andre lass..

Lenke til kommentar
Da kan jeg bekrefte at jeg IKKE får iphone i første omgang selvom det står godkjent levering. Chess har også ubekreftet dato på når de får inn neste lass, så er vel bare å smøre seg med tolmodighet... :-(

 

Jeg bestillte 00.30 natt til 31/7.

Jeg bestilte 00:07 31/7, og har i dag fått status "avsendt". Har til og med fått pakkenummer hos posten (ingen sending, kun melding) foreløpig. Så da er jeg vel en av de heldige som slapp igjennom nåløyet.

Ja, da var du heldig. Var du chesskunde fra før eller? Virker som det er de som måtte portere nummer som får på andre lass..

Ja, jeg var chesskunde fra før, så det er godt mulig det var det som skulle til. Knotet uansett i 10 min. med å fjerne tjenester og sånt. Telefonene ble lagt ut litt før midnatt faktisk. Bestilte også hvit 32gb... sort er mer populær, men til gjengjeld hadde de bare 5 av de hvite etter hva jeg kunne se.

Lenke til kommentar

Legger meg til i listen av folk som forhåndbestillte men sikkert ikke får mobilen før ut i august.

 

Bestillte fra Djuice 29.juli kl.10.00. Ventet på at abb jeg ønsket skulle bli annonsert. Som er samme abb jeg har fra før.

 

Etter at jeg mottot ordrebekreftelsen så har jeg ikke hørt et kvekk. Er heller ingen plass jeg kan logge meg inn å sjekke ordrestatus som jeg har funnet.

Endret av Batair
Lenke til kommentar
Noen flere her som lever i håp som meg, om at Spotify skal komme til iphone? tenk dere at det hadde fungert på wlan/3g, edge! det hadde vært sinnsykt konge!

Spotify er levert inn til vurdering hos Apple, så det er bare å krysse fingrene for at de godkjenner det. Men om de ikke gjør det vil jeg tro at de får såpass mange sterke reaksjoner så jeg vet ikke om de tør å si nei. Men på en annen side er det jo Apple vi snakker om. De gjør jo som de selv vil.

Lenke til kommentar
Den invisible shield så bra ut:) Likte spes godt at man da kan velge kun "back coverage" :) Tror jammen jeg skal prøve dette:)

Tror jeg skal gå for noe sånt jeg også.

Er den vanskelig å sette på? For man ofte bobler? regner med at den er ganske klebrig og vanskelig å sette på?

Får man kjøpt denne i norge? Evt. hvor?

Har ikke sett den til salgs i Norge noe sted. Man får ikke bobler når man setter den på, men den KAN være noe tricky å få helt perfekt i kantene. Sjekk videoene på zagg.com hvordan de gjør det :)

 

Har to "one time use only" 20% rabattkoder til zagg.com dere kan bruke: n9f73j og qt5zps. Førstemann til møkka ;)

 

Edit: mølla...

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Noen flere her som lever i håp som meg, om at Spotify skal komme til iphone? tenk dere at det hadde fungert på wlan/3g, edge! det hadde vært sinnsykt konge!

Spotify er levert inn til vurdering hos Apple, så det er bare å krysse fingrene for at de godkjenner det. Men om de ikke gjør det vil jeg tro at de får såpass mange sterke reaksjoner så jeg vet ikke om de tør å si nei. Men på en annen side er det jo Apple vi snakker om. De gjør jo som de selv vil.

 

Hvis dette skal skje, tror jeg Spotify må samarbeide med Apple noe inni helvete, slik at apple får streamet spotify musikken gjennom iTunes eller noe, kanskje apple kommer med egen streaming tjeneste som knuser Spotify på 1 dag! hvem vet!:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...