Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en kundekonsulent ved NetCom i dag om å åpne operatørlåsen på min iPhone 3G. Han sa jeg bare skulle fyre opp iTunes og trykke på Gjenopprett så vil den ikke lenger være låst. Men vil det ikke da si at jeg mister all data?

 

 

 

trenger så absolutt IKKE å gjennopprette

 

oppdateringen kommer når itunes startes

 

Den gjorde ikke det, men no matter. Fikk fikset det uansett.

 

 

Men...jeg la nettopp merke til at det ikke fulgte med sånn pusseklut til 3G S'en. En smule teit :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du mener at det er grunnen til at det går treigt? Eller at pakken kan ha kommet lengre enn sporingen viser?

tviler på det, pakken min ble nemlig akkurat mottaksregistrert på stokke den også.. utrolig at ikke kjedehuset fikk pakkene ut på fredag! :hrm:

 

De fikk vel ikke pakkene inn på lager tidsnok. Så posten kom på sin henterunde før de var pakket ferdig til kunder.

Lenke til kommentar
Så du mener at det er grunnen til at det går treigt? Eller at pakken kan ha kommet lengre enn sporingen viser?

tviler på det, pakken min ble nemlig akkurat mottaksregistrert på stokke den også.. utrolig at ikke kjedehuset fikk pakkene ut på fredag! :hrm:

 

De fikk vel ikke pakkene inn på lager tidsnok. Så posten kom på sin henterunde før de var pakket ferdig til kunder.

 

Nå skal det sies at de hadde en hel uke på seg til å klargjøre de få (tydeligvis) telefonene som skulle sendes ut i første runde :whistle:

Lenke til kommentar
De fikk vel ikke pakkene inn på lager tidsnok. Så posten kom på sin henterunde før de var pakket ferdig til kunder.

Joda, sikkert riktig det.. men når jeg fikk mail om at varen var sendt fra lager m sporingsnr kl 14 fredag tok jeg det for gitt at den ville bli levert posten og være på vei til mine klamme hender i løpet av fredagskvelden.. men, nei da.. heldigvis er jeg tålmodig til 1000 :whistle:

 

edit: skriveleif

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar
Den invisible shield så bra ut:) Likte spes godt at man da kan velge kun "back coverage" :) Tror jammen jeg skal prøve dette:)

Tror jeg skal gå for noe sånt jeg også.

Er den vanskelig å sette på? For man ofte bobler? regner med at den er ganske klebrig og vanskelig å sette på?

Får man kjøpt denne i norge? Evt. hvor?

 

Her :thumbup:

 

http://ripefritt.no/index.php?nr=90&ca...3&startrow=

http://ripefritt.no/index.php?nr=78

Endret av Bonaqua123
Lenke til kommentar

Den er kleberlig og vansklig å sette på ja. Men hvis du ser på 2-3 videoer på youtube om hvordan man skal sette den på så tror jeg nok det går greit! Husk å spraye fingrene med sprayen som følger med, så kommer det ikke fingeravtrykk hvis du rører på den.

 

Bobler blir det ikke så mye av, men hvis du får noen bobler, så er det ganske lett å få de ut med dingsen som følger med :p

 

++ Gjør det i et rom med lite støv, f.eks kjøkkenet.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

 

De fikk vel ikke pakkene inn på lager tidsnok. Så posten kom på sin henterunde før de var pakket ferdig til kunder.

 

Nå skal det sies at de hadde en hel uke på seg til å klargjøre de få (tydeligvis) telefonene som skulle sendes ut i første runde :whistle:

 

Ikke det at dette har mye å si :) Men hvordan kan de klargjøre pakker de ikke har? Hvis de får telefonene inn på lager samtidig eller rett før posten henter dagens pakker så er det lite man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Leste på VG nettopp at iPhone har en seriøs feil i SMS biten sin. Folk kan visst hacke iPhonen med å sende diverse skumle SMS-er til telefonen din.

 

Derfor er altså ny programvare ute fra Apple for å tette hullet. Versjon 3.0.1.

 

Nybegynner spørsmålet mitt er som følger: Vil en oppdatering i iTunes fra min versjon 3.0.0 til 3.0.1 resette innstillinger, innhold eller ta bort programmer?

 

Er ikke så veldig sugen på at noe på telefonen blir endret med en oppdatering...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Den fikser opp i det etter oppdatering, ingenting som endres. Heck, når jeg kjøpte min 3GS nå valgte jeg å speile den fra en backup av en TOUCH, og alt ble gjenopprettet. ALT, som i at den til og med kjente igjen nike+ sensoren uten ny parring

Lenke til kommentar

 

De fikk vel ikke pakkene inn på lager tidsnok. Så posten kom på sin henterunde før de var pakket ferdig til kunder.

 

Nå skal det sies at de hadde en hel uke på seg til å klargjøre de få (tydeligvis) telefonene som skulle sendes ut i første runde :whistle:

 

Ikke det at dette har mye å si :) Men hvordan kan de klargjøre pakker de ikke har? Hvis de får telefonene inn på lager samtidig eller rett før posten henter dagens pakker så er det lite man kan gjøre.

Øh.. de hadde 50+ når jeg bestilte forrige mandag. Burde være enkelt å klargjøre de. Med mindre at lagerstatusen deres bare var noe de fant på i farten da=)

Lenke til kommentar
Nybegynner spørsmålet mitt er som følger: Vil en oppdatering i iTunes fra min versjon 3.0.0 til 3.0.1 resette innstillinger, innhold eller ta bort programmer?

Den vil tilbakestille en eventuell "jail-break", annen programvare samt innstillinger forblir akkurat slik de var. Installerte selv denne forrige dagen, den er kritisk så ikke noe å vente etter.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...