Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jailbreaken forsvinner, enkelt og greit. Eneste nye med 3.0.1 er at dem har tettet noen sikkerhetshull i SMS programmet som jeg har skjønt.

Skrevet

Har vært å hentet min 3GS og har testet den litt.

Men jeg har et spørsmål.

Jeg tenkte jeg skulle overføre mine kontakter fra min gamle Nokia, men når jeg slår på bluetoothen på iphonen finner den ikke min nokia, men nokiaen finner iphonen.

Og når jeg prøver å overføre kontakten ettersom nokiaen finner iphonen står det at den ikke kan koble til iphonen.....

Er dette et kjent problem eller må iphonen inn til rep. før jeg har fått brukt den??

Skrevet
Spaceworld på Kongsvinger hadde en svart 32gb til meg gitt. Verdt å ringe å høre om du bor i nærheten.

er det dyrere en i nettbutik?

3498,- med djuice complete. 200 kroner mer enn hva den koster på nett

Skrevet

Fikk mail fra telekiosken i går rundt kl 2 om at iphonen min var sent.

Når jeg nå sjekker opp sporingsnummeret på posten.no får jeg : INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING

Er det noen som bestilte fra telekiosken.no som faktisk har fått oppdatert at pakken er motatt ?

Skrevet
Fikk mail fra telekiosken i går rundt kl 2 om at iphonen min var sent.

Når jeg nå sjekker opp sporingsnummeret på posten.no får jeg : INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING

Er det noen som bestilte fra telekiosken.no som faktisk har fått oppdatert at pakken er motatt ?

Blir nok levert til posten på mandag. Da den ikke har forlatt lagrene til kjedehuset enda.

Skrevet (endret)
Har vært å hentet min 3GS og har testet den litt.

Men jeg har et spørsmål.

Jeg tenkte jeg skulle overføre mine kontakter fra min gamle Nokia, men når jeg slår på bluetoothen på iphonen finner den ikke min nokia, men nokiaen finner iphonen.

Og når jeg prøver å overføre kontakten ettersom nokiaen finner iphonen står det at den ikke kan koble til iphonen.....

Er dette et kjent problem eller må iphonen inn til rep. før jeg har fått brukt den??

Blåtann på iPhone er der kun for Headsett, ikke for å koble til andre telefoner, PC eller overføre data, kun headsett...

(edit: handsfree)

Endret av Tore
Skrevet

ÅÅÅÅ!

Jeg vil også ha min iPhone. Noen som vet om kundeservice på telekiosken.no er åpne i morgen. Må få ringt de og høre hvordan det står til med ordren min.

Jeg er av den svæææært så utålmodige typen. Klarer ikke å vente på noe.

Skrevet (endret)

Noen her som har testa dette? Snodig dings :hmm:

BTW fin løsning, Ødegård. Bare synd at du ikke brukte CX300 i hvit :wee:

Endret av 2B'1
Skrevet
Har lest om mange som klager på batteriet til 3gs. Noen som kan si noe om hvordan det er i forhold til 3G sitt?

Vel, jeg forbereder meg iallefall på å lade hver natt.

Skrevet

Synes batteriet virker ganske bra jeg.. Nå skal det dog sies at den har vært koblet relativt mye til PCen i dag for eksempel. Men om man lader hver natt ( som jeg forøvrig er vandt til fra før) tror jeg ikke det burde være noe problem..

Skrevet
Har lest om mange som klager på batteriet til 3gs. Noen som kan si noe om hvordan det er i forhold til 3G sitt?

Vel, jeg forbereder meg iallefall på å lade hver natt.

Ja, men er batteriet verre eller bedre enn 3G?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...