Gå til innhold

Vi følger Apple


Anbefalte innlegg

ut i fra bildet kan man vel se at den ikke har blitz, noe som da gjør samsung i900 mer interessant sett med mine øyne, men alle har jo sine "preferanser" :)

 

Tror naturligvis ikke at samsungen klarer å by på samme brukeropplevelsen og enkelhet.

 

Jeg satt og lurte på om den bare har vanlig 3g, eller også hsdpa, men hvis de sier den er raskere på loading av websider enn n95, så må man jo tro den har hsdpa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Good news!

11:43 am That rollout will occur over the coming few months.

11:43 am China, Japan, Australia, etc. 70 countries total.

11:42 am Checking off 3G from the list of challenges. The second challenge, enterprise support, is fully built-in and can be checked off. The third challenge, third party application support, can also be checked off. The fourth challenge, more countries, can be checked off as it will be available in Canada, Mexico, Norway, Sweden, Netherlands and many others -- "It's a Small World" is playing as countries continue to appear on the map.

Ser ut som vi vil da få 3G-versjonen. :)

 

11:45 am Now on to the final challenge -- affordability. Started at $599 for an 8GB iPhone, now $399. The iPhone 3G 8GB will sell for... $199.

$299 for the 16GB -- a white version of this size will be available too.

Endret av datating
Lenke til kommentar
minijack på siden??

Hvorfor apple? hvorfor?

 

nå kan jeg like godt vente på sonyericsson x1

 

den sitter på toppen.

 

lurer litt på prisene i norge. håper den kommer på 1500, men jeg tviler

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Han forklarer at Apple ikke ønsker programmer som kjører som en prosess i bakgrunnen fordi disse trekker mye strøm og kan gjøre telefonen treg. I stedet ønsker Apple at utviklerne skal bruke noe de kaller "push notification service".

 

Dette systemet består av en vedvarende IP-tilkobling (internettilkobling) mellom telefonen og en tjener. Tjeneren vil kontakte en "push notification service" hos Apple, som igjen tar kontakt med din telefon.

At noen programmer i bakgrunnen tar mer strøm enn kontinuelig nettverkstilkobling skulle jeg likt å sett tall på. Dette er vel enda en av Jobs "flash er ikke bra nok for iPhone"-unnskyldninger.

 

199$ er 1,000.70NOK, det er veldig billig vil jeg si!
$199 med binding, som i USA er på 24mnd. Altså overpriset som vanlig.

 

Jeg er, som vanlig, ikke imponert over dagens presentasjon.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

3G, GPS og bedre lyd. Ikke HSDPA, MMS eller bedre kamera. Baksiden er i plast!?

 

Uansett:

2000 NOK for 8GB

3000 NOK for 16GB

 

Ikke dårlig...

 

Men synes fortsatt Samsung i900 er en bedre kandidat. I hvert fall på papiret.

 

Synes de rettet opp i skuffende lite fra førstegenerasjons iPhone, men GPS var en positiv overaskelse. Uansett spiller det ingen rolle for meg da jeg ikke skal han den :)

 

Edit: Glemte å nevne multitasking, akkuratt det var skuffende. Fullstendig uaktuell for mitt bruk.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
minijack på siden??

Hvorfor apple? hvorfor?

 

nå kan jeg like godt vente på sonyericsson x1

 

den sitter på toppen.

 

lurer litt på prisene i norge. håper den kommer på 1500, men jeg tviler

 

ok, men da har amobil skrevet feil,, de sier at den sitter på venstre side av skjermen!

 

Edit:

apple.com

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...