Gå til innhold

Vi følger Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3G, GPS og bedre lyd. Ikke HSDPA, MMS eller bedre kamera. Baksiden er i plast!?

 

Uansett:

2000 NOK for 8GB

3000 NOK for 16GB

 

Ikke dårlig...

 

Men synes fortsatt Samsung i900 er en bedre kandidat. I hvert fall på papiret.

 

Synes de rettet opp i skuffende lite fra førstegenerasjons iPhone, men GPS var en positiv overaskelse. Uansett spiller det ingen rolle for meg da jeg ikke skal han den :)

 

 

kursen er jo på fem! da blir det 100 for 8GB og 1500 for 16GB. men det blir nok ikke de samme prisiene i norge

Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig skuffet.

 

Hadde forventet:

HSDPA

GPS

Multitasking

Bedre kamera (minst 3,2mpx med minimum ledlys)

 

Kan jo like så greit bare kjøpe den gamle iPhone nå, om ikke prisen på den nye blir så rimelig som det påstås.

 

EDIT: Ser ut som at den har HSDPA, men med bare 2mpx kamera uten noe lys, så blir det for dårlig i forhold til N82 som jeg har nå.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Fra apple store norge:

 

"Telefonabonnement

(avtale på minimum to år)"

 

 

Men det driver vi jo ikke på med i Norge, spørs om noen bare har oversatt fra den amerikanske sida? :)

 

"Hvor kan jeg kjøpe den?

 

iPhone er tilgjengelig i modeller på 8 GB (svar) og 16 GB (svar - hvit).1

 

Finn en forhandler"

 

Altså ikke direkte fra apple store, fordi den må kjøpes med abo.

 

Den linken går til ei side som ikke finnes enda dog...

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

iphone 3g er på applestore norge -- ingen pris

 

 

 

"Hvor kan jeg kjøpe den?

 

iPhone er tilgjengelig i modeller på 8 GB (svar) og 16 GB (svar - hvit).1

 

Finn en forhandler"

 

 

 

Blir ingen oppgradering fra min 2G versjon enda gitt -- særlig med tanke på hva dataoverføring koster i Norge så er WLAN en større fordel enn 3G.

 

Kan ikke se noe forovervendt kamera for videosamtale heller

Endret av small_pc
Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig skuffet.

 

Hadde forventet:

HSDPA

GPS

Multitasking

Bedre kamera (minst 3,2mpx med minimum ledlys)

 

Kan jo like så greit bare kjøpe den gamle iPhone nå, om ikke prisen på den nye blir så rimelig som det påstås.

 

 

den har gps den har HSDPA opg den er billigere enn den forrige versionen! er ikke onen grunn til å kjøpe den gamle

Lenke til kommentar

Litt skuffet på mangelen på kamera i front, men dog skal det sies at jeg ikke bruker det særlig heller. Men så for meg en del kule programmer som kunne ta det i bruk.

 

Ellers, hvis det stemmer at HSDPA er ombord så er jeg solgt! Give me an iPhone ASAP!

 

Spørsmålet blir jo om det ikke blir best å kjøpe en ulåst iPhone over ebay enn å styre med abonnementopplegg her i Norge

Lenke til kommentar

Husk at prisen på 1.000 og 1.500 kr. er med 24 måneders binding i USA. Vi vil se omtrent de samme prisene her med abo, men da vil nok abo. koste 200-300 kr. i måneden MINST! Netcom som hvertfall vil ha den til lansering vil jo tilby den med mange prisplaner og folk kan sikkert kjøpe den uten binding også, men da vil nok prisen være endel høyere. Jeg vil tippe mellom 3.000 og 4.000 kr.

Lenke til kommentar
Husk at prisen på 1.000 og 1.500 kr. er med 24 måneders binding i USA. Vi vil se omtrent de samme prisene her med abo, men da vil nok abo. koste 200-300 kr. i måneden MINST! Netcom som hvertfall vil ha den til lansering vil jo tilby den med mange prisplaner og folk kan sikkert kjøpe den uten binding også, men da vil nok prisen være endel høyere. Jeg vil tippe mellom 3.000 og 4.000 kr.

 

Uten binding, låst til Netcom da antakelig. Tviler på at netcom er særlig interessert i å gi slipp på monopolsituasjonen.

Lenke til kommentar
Nå er jeg skikkelig skuffet.

 

Hadde forventet:

HSDPA

GPS

Multitasking

Bedre kamera (minst 3,2mpx med minimum ledlys)

 

Kan jo like så greit bare kjøpe den gamle iPhone nå, om ikke prisen på den nye blir så rimelig som det påstås.

 

 

den har gps den har HSDPA opg den er billigere enn den forrige versionen! er ikke onen grunn til å kjøpe den gamle

 

Prisen er jo med binding. Om den skal kjøpes, så blir det jo via eBay når den har blitt unlocket. Men siden det sikkert finnes nok av gamle iPhones på eBay, så blir nok prisen på de enda lavere.

Derfor synes jeg ikke HSDPA (som ikke er 100% bekreftet enda) og GPS er nok til å betale mye ekstra for. Får se hva prisene blir for gammel iPhone vs ny iPhone (unlocket)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...