Gå til innhold

Pyro-oppdatering til Team Fortress 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Valve sier at de «nesten er ferdige» med oppdateringen, hvilket oversatt fra Valve-språk skulle bety at den kan ventes om nærmere fem-seks måneder.

Haha! :p

Skremmende men sant!

Bra at dem slipper til pyro nå. Altfor mange som ikke engang prøver seg som pyro på de fleste servere :(

Skrevet (endret)

Begynne å bli litt bf2 preg her :p men er ikkje fullt på den måten at dei som spela lenge og får nok poeng blir belønna, meir at dei må ha skillza som må til for å klare achievmenten som fører til oppgraderinga.

 

Er ei stund sia eg spelte det sist, har skjedd masse ser eg :p

Endret av olz
Skrevet

Jess! Pyro er favoritten min ^^

Har Blautsager og Kritzkrieg til Medic også^^

Får håpe det ikke blir sånn osm med Medic når oppdateringen kom, hele laget besto av medics XD Det var lette tider for heavy og Engineer ^^

Skrevet

Synes ikke achievements til medic var noen stor suksess. Særlig når man mer eller mindre ha flaks for å klare de siste. I tillegg blir fordelingen av karakterene ujevn fordi mange er opptatt med å jakte achievements.

 

Fant forøvrig en veldig bra TF2 tegnefilm i dag Engy Dinner

Skrevet

Jeg gleder meg, Pyro trenger absolutt litt kjærlighet fra Valve!

 

Axetinguisher ser jo helt rå ut

 

Mange klagde på hvordan det ble løst med achievements og unlocks, og Valve gjør det Valve pleier å gjøre når folk klager, de ser på om e kan forandre på måten ting er. Og det har de, sier de selv, gjort denne gang, så hvordan det vil være nå er jeg ganske spent på. Håper de har styrt unna de achievementsene som er klasseødleggende (som f.eks. noen av de til Medicen var) og heller har noen som er litt mer moro å konsentrere seg om.

Skrevet

Kommer denne oppdateringen til 360-versjonen av TF2, eller bare PC-versjonen?

 

Jeg har The Orange Box til 360, men har faktisk ikke testa TF2 enda. Må vel gjøre det snart.

Skrevet

Greit nok med flere achievments, får man litt for flere klasser, så ikke alle vil være medic. Synes ekstravåpnene funker greit til medic, våpnene er egentlig ikke særlig kraftigere, bare annerledes. (med forbehold om at jeg ikke har låst de opp enda).

 

AtW

Skrevet
Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements.

 

Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid.

Skrevet
Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements.

 

Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid.

 

Problemet er om achievmentsene er av en slik karakter at folk "grinder" de istedet for å få de igjennom spillet, noen av de er jo litt dølle eller i overkant vansklige/oppfordrer til lite gode valg for teamet.

 

AtW

Skrevet
Valve sier at de «nesten er ferdige» med oppdateringen, hvilket oversatt fra Valve-språk skulle bety at den kan ventes om nærmere fem-seks måneder.

Haha! :p

Skremmende men sant!

 

 

Ikke umulig ^^

 

"We're finishing this feature up now:

We've just finished the concept and we'll start working on it in the coming weeks (see below)"

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

Skrevet
Flott med mer innhold, bare så synd det tar så lang tid og låse opp achievements.

 

Nja.. Går du inn på en "achievementsgrinding" server så kan du fort ha dem i løpet av et par timer hvis du bestemmer deg for det. Men gjennom vanlig public play kan det ta laaaang tid.

 

Gidder ikke og grinde meg til achievements, spiller vanlig public og da kommer de som de kommer. Planlegger det fint lite egentlig, men har blitt til at jeg spiller langt mer Medic. =)

 

Blir ihvertfall gøy og se hvilke achievements Pyro får :D

Skrevet
Greit nok med flere achievments, får man litt for flere klasser, så ikke alle vil være medic. Synes ekstravåpnene funker greit til medic, våpnene er egentlig ikke særlig kraftigere, bare annerledes. (med forbehold om at jeg ikke har låst de opp enda).

 

AtW

 

Støtter dette. Har selv låst opp både Blautsauger og Kritzkrieg med Medic, og bruker i grunn ingen av dem særlig ofte. Blautsauger suger liv, men skader mye mindre, så man ofrer skade for litt overlevelsesevne. Kritzkrieg gir automatisk crit, og lades opp ca 10% raskere, men til gjengjeld blir man ikke udødelig. Bra til sitt bruk, men stort sett syns jeg det er greiere med vanlig uber.

 

Tiltaket i seg selv er veldig bra, og det er artig med achivements å låse opp. Det har aldri vært meningen at de nye våpnene skal være _bedre_ enn de gamle, bare annerledes, slik at spillerne får større valgfrihet og mer rom for kreativitet. Noen av disse achievementsene er dog relativt håpløse å få gjennom vanlig spill, så jeg håper de sikter litt lavere når de lager pyro achievements. Når en medic bruker uber på en scout for å få achievement syns jeg det ofte påvirker spillet i negativ retning..

 

Ser frem til Sniper-filmen!

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...