Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+123498734
Jepp, blir ei spennende uke! Regner med det setter litt fart i forum også når folk får den i hende og skal begynne å konfigurere og greier.

Håper mpx er kjappe på å sende ut jeg;)

 

 

hvilken bløff????

Lenke til kommentar

Merkelig. har ikke kommet hos meg ennda.

 

Vet ikke helt om jeg skal bestille telefonen på mpx, eller om jeg skal vente å se om jeg bli oppringt fra telebutikken imorgen. står langt ned på listen, så spørsmålet er om de har nok telefoner til alle på den lista.

Lenke til kommentar

Vannvittig hvor stressa og utålmodig folk er?Det har stått i ukevis at de får inn mobilen den 30 juni,noe de fleste fikk ,men i dagevis har folk snakket negativt osv om alt og alle,selv om de ikke har fått annen beskjed! hva er et som skjer med/feiler folk?

Endret av pleiadene
Lenke til kommentar
Kansellerte min bestilling hos komplett og bestilte istede hos MPX. Dårlig av komplett å ikke kan få bekreftet levering av mobilene nå. Tar ikke sjansen på at leveringsdato plutselig flytter seg en uke eller to :p

 

- Gojira

 

Komplett har fått bekreftet 02.07.2008. Jeg klarte ikke å vente så jeg har bestilt expresslevering over natt fra MPX (jobben betaler selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Samme beskjed fikk jeg fra Elprice:

Hei De blir sendt ut så snart de har ankommet lageret. Du vil få tilsendt sporingsnummeret når den er sendt.

Avbestilte den umiddelbart og bestilte hos MPX.no. Når jeg bestilte idag hos Mpx var det 100+ på lager, nå står det 20+ på lager bare noen få timer etter at jeg bestilte. Tydeligvis en veldig populær mobil. Ser Mpx allerede har sendt den til meg, bestiller der neste gang og.

Lenke til kommentar
Kansellerte min bestilling hos komplett og bestilte istede hos MPX. Dårlig av komplett å ikke kan få bekreftet levering av mobilene nå. Tar ikke sjansen på at leveringsdato plutselig flytter seg en uke eller to :p

 

- Gojira

 

Komplett har fått bekreftet 02.07.2008. Jeg klarte ikke å vente så jeg har bestilt expresslevering over natt fra MPX (jobben betaler selvfølgelig)

 

Da er vi to. Sender den express til jobben jeg å :) Så da vet vi hva jobbdagen imorgen går med på, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...