Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herlighet da, bestilte fra MPX klokka halv to igår da lagerbeholdningen viste 26+ og statusen er fortsatt oppgitt som "I arbeid". Sendte mail idag tidlig også for å høre når dem kom til å sende telefonen uten å ha fått svar.

 

Håpløst av MPX!

Lenke til kommentar

en ting kunne de har gjort litt enklere. jeg har i hvertfall ikke funnet det. Og det er å legge opp favorittvennelista si. I flo 3d. Må ta en og en. og det tar tid!

 

Trekker det litt tilbake. Ser ut som det er en begrensning på 14 stk i favorittlista

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Tror jeg har fått et eller annet på linsa. Får ikke fjernet det nå. men uansett. post-8474-1214989866_thumb.jpg

 

bilde:

Dette er en utrolig merkelig feil på Diamond. Ta vekk bakdekselet, og ta nytt bilde. Da blir det klart. Det er linsebeskyttelsen på bakdekslet som gjør at bildet blir tåkete. Har sett at noen har fjernet hele den plastbeskyttelsen, men da er man mer utsatt for støv selvfølgelig. Ganske villt at det ikke har blitt gjort noe med dette egentlig...hmmm

Lenke til kommentar

Polerte glasset på dekselet med en mikrofiberklut for briller, var et fettlag eller noe sånt på glasset hos meg iallefall, nå er bildene like med og uten deksel.

 

EDIT: trodde jeg, det ble pittelitt bedre, men fortsatt mye bedre bilde uten dekselet :(

Endret av mr_scoopex
Lenke til kommentar
For de som vil ha mer å lese på er Diamond - xda-developers og Diamond ROM development - xda-developers to fine steder ;)

 

Tror det første programmet jeg skal legge inn er GSen som gjør at man kan velge hvilke programmer som skal rotere hvis man roterer mobilen :p

 

Ellers er det mange gode tweaks og lignende å lese om på den siden!

 

Oii.. Den GS'en var veldig bra.. ihvertfall slik det høres ut av de som har svart på forumet.

Ringte Posten istad. Pakken ligger på postterminalen. ankom dit 08 idag morges. utrolig kjedelig at det var akkurat for sent til å bli med postmannen ut til postkontoret:(

Men får den imorgen håper jeg:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...