Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+123498734
er kjempefornøyd med min så langt....

mye bedre respons enn tytn2....når jeg finner min måte "å bruke" den på tror jeg det blir kanonbra! opera er superbra!....ja alt annet også :)

 

 

noen som har bestillt fra chess her og fått telefonen ????

 

venter fortsatt....... :(

Lenke til kommentar

Så på en diamond på Siba i dag...var ikke en dummy, så ville ikke fette den ned så mye :D Reiste så til telehuset og fikk kjent godt på en der :)

Får bare mer lyst på den, selv om det er tull å bytte ut min N95 nå LOL ...sånn er det når man er litt hypp på gadgets hehe.

 

Det jeg lurer litt på, er:

- Hvordan er den å skrive sms med, i forhold til taster(med fingrene)? Kan man skrive kjapt?

- Batteri?

- Respons?

 

TIA!

:)

Lenke til kommentar
Nååå har de plukket min hos komplett. Nå er det bare å vente :dribble:

Jeg er helt ny i dette forumet og har virkelig kost meg med alle deres kommentar og kjappe svar! Er nok blitt hekta på Diamond jeg også, og venter på at den skal dukke opp hos Elkjøp. Har ingen erfaring med verken MPX eller Komplett, men må kanskje bestille der hvis jeg vil ha den på denne siden av sommeren?

Lenke til kommentar
Nååå har de plukket min hos komplett. Nå er det bare å vente :dribble:

Jeg er helt ny i dette forumet og har virkelig kost meg med alle deres kommentar og kjappe svar! Er nok blitt hekta på Diamond jeg også, og venter på at den skal dukke opp hos Elkjøp. Har ingen erfaring med verken MPX eller Komplett, men må kanskje bestille der hvis jeg vil ha den på denne siden av sommeren?

 

Hvorfor vil du kjøpe den til overpris på Elkjøp?

Lenke til kommentar
Så på en diamond på Siba i dag...var ikke en dummy, så ville ikke fette den ned så mye :D Reiste så til telehuset og fikk kjent godt på en der :)

Får bare mer lyst på den, selv om det er tull å bytte ut min N95 nå LOL ...sånn er det når man er litt hypp på gadgets hehe.

 

Det jeg lurer litt på, er:

- Hvordan er den å skrive sms med, i forhold til taster(med fingrene)? Kan man skrive kjapt?

- Batteri?

- Respons?

 

TIA!

:)

 

Skrive med: Ganske bra faktisk. Vel. det er en tilvendingssak. Selv bruker jeg Full Qwerty uten t9. Syns det går fort. Jeg har litt pølsefingre også så den fungerer ganske så bra

- Batteriet: Tja. så lenge du "låser telefonen", skrur av skjermen, når du ikke bruker den(ligger i lomma f. eks)så varer det ganske lenge.

- Respons: veldig rask. Ikke så treg som de "gode" gamle

Lenke til kommentar
Nååå har de plukket min hos komplett. Nå er det bare å vente :dribble:

Jeg er helt ny i dette forumet og har virkelig kost meg med alle deres kommentar og kjappe svar! Er nok blitt hekta på Diamond jeg også, og venter på at den skal dukke opp hos Elkjøp. Har ingen erfaring med verken MPX eller Komplett, men må kanskje bestille der hvis jeg vil ha den på denne siden av sommeren?

 

Hvorfor vil du kjøpe den til overpris på Elkjøp?

Diamond selges til kr 4.595 uten binding hos Elkjøp, og forhåpentligvis er nettpris=butikkpris. Tror ikke jeg har nerver til den evige ventingen på pakkeseddel og sporingsnummer.

Lenke til kommentar
Nååå har de plukket min hos komplett. Nå er det bare å vente :dribble:

Jeg er helt ny i dette forumet og har virkelig kost meg med alle deres kommentar og kjappe svar! Er nok blitt hekta på Diamond jeg også, og venter på at den skal dukke opp hos Elkjøp. Har ingen erfaring med verken MPX eller Komplett, men må kanskje bestille der hvis jeg vil ha den på denne siden av sommeren?

 

Hvorfor vil du kjøpe den til overpris på Elkjøp?

Diamond selges til kr 4.595 uten binding hos Elkjøp, og forhåpentligvis er nettpris=butikkpris. Tror ikke jeg har nerver til den evige ventingen på pakkeseddel og sporingsnummer.

Nå er vel ikke elkjøp kjent for at nettpris = butikkpris ? etter mine erfaringer:) Men det kan godt være. Men bare en ting jeg har lurt på angående det å handle på elkjøp og lefdal. Lefdal sier jo at du skal få det til samme pris som de eventuelt har det på elkjøp om du kan bekrefte deres pris. Men har ikke de to butikkkjedene samme eiere i bunn og grunn? De har samme webdesigner hvertfall :p

Lenke til kommentar

Venter på telefonen selv :) Men får den gjennom jobben, så regner med jeg har den i morgen eller overmorgen. Jobber hos forhandler selv så har jo prøvd den endel og må si jeg syns den er storveis :) Er jo på jobb uansett så ventingen går greit. Kan stå og klatte på de gamle HTC modellene vi har i mellomtiden så jeg blir ekstra fornøyd når jeg får min diamond :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...