Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

03.07.08 10.39 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

 

:D

 

Store sjangser for at jeg får diamanten i løpet av kvelden :D

 

Har akuratt samme melding som deg. Jeg ringte til posten og dem sa jeg ike fikk diamanten min før i morgen tidelig :/

Hvor er det du bor da?

Jeg bor like ved oslo og har et postkontor i nærheten som er åpent til kl 20, så i 99% av tilfellene jeg har bestilt noe over nettet, har jeg fått pakken samme dag den har vært registrert omlasting i oslo :)

Hehe oki jeg bor i Moss. Fikk akkurat bekjed om att jeg kunne hente min kl 5 i dag :)

Lenke til kommentar
Vi har da alle forskjellig livsstil? Det er ingen krise å måtte lade den annenhver dag(for eks), men med min livsstil(uten at eg skal påberope meg at den er spesiell) gjør at eg bor tre steder, er av og til på reis, har varierende dager mellom konstant telefonrush eller kun en melding. For å ikke nevne at enkelte dager jobber eg 14-18 timer i strekk, og da er det ikke nødvendigvis at eg husker å lade den når eg kommer hjem. Og det å måtte ha med lader overalt eg er er og blir uaktuelt. Dessuten synes eg kabler, og spesielt ladere, er sjenerendes og ønsker dermed å ha minst mulig av dem. Hvertfall på et soverom(grøss).

Eh ...

Jeg kan forstå et batterilevetid er viktig for deg ...

 

Tobias

Lenke til kommentar
Kan dere som har hatt telefonen svare meg på følgende:

 

- Kan telefonen vippes på siden slik at man får tastaturet sidelengs når man skriver?

 

Jeg tror det går an, hvis man installerer det GS programmet som en annen bruker har nevnt i forumet. var en link til den også. Med dette programmet skulle det visstnok være mulig å få alle programmer til å rotere med telefonen.

Lenke til kommentar
Nå er det mange som har fått telefonen. Hva er status når det gjelder GPS og TomTom. Er det TT med ?

 

Arne M

 

Ikke med min. Har ikke store behovet heller. Testet for moro skyld gps i Google Maps. Svært nøyaktig plassering på kartet.

 

Jeg er meget fornøyd, men har et par "mindre" problemer som jeg ikke vet om det er brukeren (jeg) som roter eller om det er softwaren.

 

Problem 1: Musikk. Får spilt av musikk i Windows mediaplayer, men musikkspilleren i TouchFlo finner ikke musikkfilene og står bare og søker etter media hele tiden. MP3-filene er overført med den medfølgende programvare.

 

Problem 2: Programmer. Oversikten over programmer som kan legges inn i "favoritt-lista" er meget tynn. Kan f.eks. ikke legge inn Windows-programmer.(Skal kanskje være sånn?)

EDIT: Problem 2 var brukerfeil. forsetter med å finne løsning på problem 1.

 

Men ellers etter noen få timers bruk så er undertegnede meget fornøyd.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

03.07.08 10.39 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

 

:D

 

Store sjangser for at jeg får diamanten i løpet av kvelden :D

 

Har akuratt samme melding som deg. Jeg ringte til posten og dem sa jeg ike fikk diamanten min før i morgen tidelig :/

Hvor er det du bor da?

Jeg bor like ved oslo og har et postkontor i nærheten som er åpent til kl 20, så i 99% av tilfellene jeg har bestilt noe over nettet, har jeg fått pakken samme dag den har vært registrert omlasting i oslo :)

Hehe oki jeg bor i Moss. Fikk akkurat bekjed om att jeg kunne hente min kl 5 i dag :)

Hjelpa meg! Etter å ha lest alt dere vise mennesker har skrevet har jeg også bestilt telefonen! Forstår at dere på disse sidene har mer enn vanlig peiling på det meste om mobiler og at jeg kan regne med svar når/hvis mobil og tvil kommer....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...