Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her finner du noen pakker hvertfall. :)

Men det er ikke ver. 7. Hvor er kart og program for ver.7 ????

 

Arne M

Versjon 6 er nyeste til PDA.

 

Takk for linken, datating.

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe sånnt. Men er det ikke også en google gps eller google maps på telefonen og? Hvordan fungerer det?

Da bruker du datatrafikk for å laste ned karta på telefonen. Bruker du det ofte kan det være greit med et dataabonnement. Bruker du det en sjelden gang koster det ikke all verden, men kan f.eks. være greit å ha Netcom så koster det deg ikke mer enn 20 kr. dagen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Takk for linken, datating.

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe sånnt. Men er det ikke også en google gps eller google maps på telefonen og? Hvordan fungerer det?

 

Google Maps fungerer helt greit. Men skal du bruke den når du kjører bil, så er TomTom et must.

 

Har noen fått Wi-Fi til å fungere? Klarer å kople meg på ruteren hjemme og får IP-adresse, men kommer meg ikke ut (f.eks. så klarer ikke browseren å laste ned noen sider). Utrolig frustrerende.

Lenke til kommentar
noen som har hørt noe mer om 1300 mAh- batteri???

 

Batteri med høyere kapasitet (antagelig 1350 mAh) er tilgjengelig for forhåndsbestilling hos HTC Europe. Kommer sammen med nytt batterideksel (tipper at telefonen blir litt tykkere?). Det hele til den nette pris av ca. 412,- NKR. Link: http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=166204

 

Supert!!! Tror det blir en slik på meg! Telefonen er så tynn at det gjør ikke noe om den legger litt på seg! I forhold til tytn er den fremdeles kjempeliten :):)

Lenke til kommentar

Rå telefon!!! Storfornøyd etter 24 timers bruk. Jeg skjønner at GSen er et must,men jeg skjønner ikke hvordan jeg får det inn på telefonen. Skal jeg downloade og pakke ut programmet på PCen eller på telefonen`? Fikk i hvert fall ikke til å kjøre setup fila på pc en, og når jeg prøver å overførefilene til internminne på telefonen synes de ikke noe plasser på minnet. Setter stor pris på hvis noen kan dette og kan hjelpe meg :roll:

Lenke til kommentar
Fikk min idag etter å ha bestilt hos MPX på tirsdag.

Til nå har det blitt 1 hard reset, og en soft som ikke var meningen.

Jeg skulle virkelig ha studert Windows Mobile litt mens jeg ventet på telefonen. :p

 

 

Når du hadde hard reset, forsvant at du hadde lagret på tlf av sms, bilder og video osv? For om slikt forsvinner på en reset eller oppgradering av software er d jo litt håpløst å ha en tlf uten minnekortmulighet, for da må jo alt legges inn igjen.

Lenke til kommentar

Gøy å se at mange er fornøyde med telefonen, den ser jo griselekker ut, spesielt skjermen! Har vært keen på telefonen lenge, men har vært skeptisk til "screen only" tastaturløsningen, og til det beryktede lagget.

Setter derfor meget pris på om dere heldige eiere av diamanten kan addressere følgende spørsmål (vet det er mange som lurer på dette):

 

1. Med en perfekt kalibrert skjerm og ikke for mange programmer kjørende, hvor ille er dette "lagget"? Er det noe man kan bli skikkelig irritert over til tider eller er det knapt merkbart? Er det nødvendig med en ROM hack/oppdatering for å forbedre det tilfredsstillende?

 

2. Hvordan fungerer tastaturløsningene i praksis? Går det an å holde et kurant tempo? Like god som iPhone's løsning? Fungerer T9 bra? Er man nødt til å vippe ut stylusen for å skrive mer enn fire ord?

 

3. Er ÆØÅ på skjermtastaturet, eller må man sette inn disse bokstavene som symbol manuelt?

 

Videre har jeg et mer spesifikt spørsmål:

Jeg bor mesteparten av året i USA, men har lyst til å kjøpe denne telefonen i Norge for å få norsk ROM (og Telenor abb. rabatt). Vil den versjonen som selges her i Norge fungere bra i Amerika, eller vil den amerikanske versjonen være laget for andre nett/frekvenser som de bruker der?

 

Takk for all info!

Lenke til kommentar
skaff deg norsk rom 1.37 så får du msn og sånt.

 

jeg kjørte msn over wifi ettersom super3g/3g/etc er altfor dyrt å bruke.

 

 

08a, hva er GS? mener du GPS? du trenger tomtom program

 

GSen er det programmet som gjør at telefon kan tiltes på siden og skjermbildet snur seg på alleprogrammer. Jeg er nybegynner med Windowsmobil. Skjønner ikke hvordan dette gjøres?

 

skaff deg norsk rom 1.37 så får du msn og sånt.

 

jeg kjørte msn over wifi ettersom super3g/3g/etc er altfor dyrt å bruke.

 

 

08a, hva er GS? mener du GPS? du trenger tomtom program

Lenke til kommentar

har nettopp fått lagt inn tomtom 7 på min diamant :) funker fjell!

 

ellers er jeg veldig fornøyd. kunne ha fulgt med en liten beskyttelses veske slik som med vanlig touch, men men...

 

synes tochflow 3D lagger litt formye når jeg drar menyen kjapt mot siden , selvom jeg ikke har noen programmer som ligger i bakgrunnen.

har prøvd og kalibrere på nytt, synes ikke det ble så mye bedre.

hva synes dere andre?

 

edit:

noen som har tips til og "overklokke" mobilen?

Endret av mobilfreaken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...