Sollid Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har suttet fast i sonen White Sand Island i en av Niht questene til Guardian siden igår, dette er utrolig kjedelig og lurer på om noen har en fix til meg???
Vrengtpolvott Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan har du satt deg fast? Kommer du ikke videre, eller kommer du deg ikke vekk fra White Sands?
Sollid Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Unskyld glemte og si hvordan. Jeg trykket med et uhell på den svartens "Start" knappen når jeg spilte så jeg måtte avslutte spillet og starte pånytt og nå får jeg ikke kommet inn på karakteren den stopper og loade når den nesten er ferdig og loade!
Rest1peace Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Unskyld glemte og si hvordan.Jeg trykket med et uhell på den svartens "Start" knappen når jeg spilte så jeg måtte avslutte spillet og starte pånytt og nå får jeg ikke kommet inn på karakteren den stopper og loade når den nesten er ferdig og loade! Det samme skjedde meg meg for lenge siden, endte bare opp med å re istallere spillet. Kjedelig men det var det enste som fungerte for meg. Endret 5. juni 2008 av Rest1peace
Sollid Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Faen da må jeg stikke til en kompis og hente platene!!
Sollid Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Jeg har reinsallert spillet og er fortsatt stuck i Zone!
Bjonski Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Litt mer info hadde vært greit.. Klarer du å starte spillet? logge inn? prøvd å lage en ny avatar? spurt GM om hjelp?
JV Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Lag en ny karakter og kontakt en GM med den.. etter som du ikke kommer inn med den du faktisk vil spille på... (om jeg har forstått problemet riktig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå