Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?


Hvor mange sex-partnere har DU hatt?  

568 stemmer

  1. 1. Hva er din alder?

    • Under 15
      24
    • 15-18
      247
    • 19-21
      158
    • 22-30
      107
    • 31-40
      21
    • 41-50
      3
    • 51-100
      0
    • Over 100
      7
  2. 2. Antall partnere så langt?

    • 0
      177
    • 1
      144
    • 2
      74
    • 3-5
      67
    • 6-9
      41
    • 10-14
      16
    • 15-20
      16
    • 21-25
      6
    • 26-30
      1
    • 31-50
      11
    • Usannsynlig mange
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mann, 27 år.

Mista jomfrudommen da jeg var 26.

Har hatt én jente.

Selvsagt var dette ONS.

Hun fikk to orgasmer, jeg fikk ingen.

Beskyttet sex. Akten tilsammen varte i tre timer.

Hun har herpes.

Har prøvd å holde kontakten med henne, men da hun fant seg type, og jeg møtte de på byen (forrige helg) og hun totalt ignorerte meg (føler jeg), så venter jeg på at *hun* skal si "hei". Så dett var dett.

 

Jeg har lav selvtillit, liten tiss og lite IQ. Folk som sier "change attitude" burde prøve det selv.

Lenke til kommentar

Hadde tråden hatt tittel "Hvor mange innlegg har DU fjernet?" hadde jeg svart noe sånt som,

 

Gutt, 19 år gammel, fjernet 18 innlegg bare i denne tråden, for off-topic og uthenging. Enkelte debattanter burde gå i seg selv og tenke litt over hvordan de fremstår, og hva de skriver. Denne tråden er ikke til for å henge ut andre for sine valg.

 

Dette innlegget skal ikke under noen omstendighet kommenteres i tråden.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det er skremmende. Dagens jenters ville sexliv fra 13-14-årsalderen er helt utrolig, har hørt om 15-årige jenter som har tatt hele hockeylag. Mange foreldre der ute som ville få sjokk når de fant ut hva deres usyklige datter drev med på fredagskveldene.

Lenke til kommentar

Ja, problemet er at de tror det gjør dem populære... muligens får de litt ekstra oppmerksomhet det året det gjelder, men årene etter tror jeg det dabber av =)

 

opplevde selv at når vi var 14-15 år var det stort å ha hatt sex tidlig, da var man liksom så voksen. nå, 4 år etter er det mange som angrer på at de debuterte så tidlig. sex handler imo om følelser mellom to personer, og en herlig måte å uttrykke det på. slik er det mange som tenker, men det er dessverre de som tenker det motsatte, som blir hørt mest. :thumbdown:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...