Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?


Hvor mange sex-partnere har DU hatt?  

568 stemmer

  1. 1. Hva er din alder?

    • Under 15
      24
    • 15-18
      247
    • 19-21
      158
    • 22-30
      107
    • 31-40
      21
    • 41-50
      3
    • 51-100
      0
    • Over 100
      7
  2. 2. Antall partnere så langt?

    • 0
      177
    • 1
      144
    • 2
      74
    • 3-5
      67
    • 6-9
      41
    • 10-14
      16
    • 15-20
      16
    • 21-25
      6
    • 26-30
      1
    • 31-50
      11
    • Usannsynlig mange
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor du gidder å legge deg opp i hvor mange partneren din har ligget med.

 

Jente, 18. Tok alternativ 10-14 stykker.

 

 

1. Fordi jeg ikke vil gå nedover gata, gå på fest, dra ut på byen og at man møter flere jenter allerede har pult typen min.. Synes liksom ikke at det er så kult jeg da men..

 

2. Jeg finner det ikke attraktivt i det hele tatt.. han er liksom så utbrukt og promiskuøsitet er turn-off..

 

3. Faren for at han skal være utro er jo større om man har en historie som player, det er ihvertfall det jeg tror.. Er man vant til å ligge rundt, ja da tror jeg det er vanskelig å slå seg til ro.. Jeg liker gutter som ikke flyr rundt og vifter med pikken til alle og enhver.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Vel, det er min mistanke i og med at tidligere handlinger forutsier fremtidige handlinger.. Uansett så er det turn-off.. Var dette veldig sjokkerende nyheter altså?

 

men det er dermed ikke sagt at andre ikke-promiskuøse ikke er utro også da.. er bare min erfaring fra bekjente at de som ligger rundt har vanskeligere for å slå seg ned, men det går vel an at de ikke er utro av den grunn så klart, bare det at de ikke klarer å være med en jente over lengre tid.. Men det trenger ikke gjelde alle da.. kom vel litt feil ut..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Hva med en som bare har hatt deg? Tror du ikke han vil komme til et punkt der han lurer på "Hmm... lurer på om sex ville vært annerledes med en annen"? Hvorfor skal denne personen være mindre utro? Han som har "opplevd" mye, kan ikke han tenke at "endelig et fast forhold. Nå orker jeg ikke pule rundt mer"?

 

Du trekker jo slutninger ut ifra et helt feil grunnlag.

Lenke til kommentar

Jevnt over tror jeg at playere ikke har lettere for å slå seg til ro enn folk med et par partnere, men jeg går blandt annet i klasse med tidenes player, og jeg tør ikke spørre han om hvilket tall han er på. I alle fall, han ble sammen med en fra Kristiansund når han bodde i rogaland. De holdt sammen i et halvt år, og han brukte mangfoldige tusen kroner på å reise opp og besøke henne selv om det bare var for en helg. Hun også, for den saks skyld. Og i mellomtiden var han ikke bortpå noen.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Melisma: Jeg er 20 og har hatt sex med 9 stk. Jeg har alikavel vært i et forhold i over et år hvor det begynte å nærme seg muligheter for forlovelse før det ble slutt.

 

Min nåværende dame har hatt 19 sexpartnere og er 24. Hun har 3 forhold på et år hver og et forhold på 3 år bak seg. Ingen av oss har vært utro.

 

Om noen er kjent for å være utro eller bevist lure damer ting sengs så kan jeg skjønne at man er skeptisk.

 

Men om noen har hatt mange sexpartnere så tilsier det ingenting egentlig. Annet enn at de kanskje er lett å like og tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Melisma: Jeg er 20 og har hatt sex med 9 stk. Jeg har alikavel vært i et forhold i over et år hvor det begynte å nærme seg muligheter for forlovelse før det ble slutt.

 

Min nåværende dame har hatt 19 sexpartnere og er 24. Hun har 3 forhold på et år hver og et forhold på 3 år bak seg. Ingen av oss har vært utro.

 

Om noen er kjent for å være utro eller bevist lure damer ting sengs så kan jeg skjønne at man er skeptisk.

 

Men om noen har hatt mange sexpartnere så tilsier det ingenting egentlig. Annet enn at de kanskje er lett å like og tiltrekkende.

 

Hvis vi da antar at hun har vært seksuelt aktiv siden hun var 16, betyr det at hun utenom de lange forholdene hadde 16 sexpartnere over 2 år...som grovt regnet vil si ny partner hver 6. uke.

 

Her jeg bor tilsier ikke det "ingenting".

Lenke til kommentar

Mann 24, 1 (nåværende kjæreste, vært sammen i 2 år)

 

Jeg ville hatt problemer med å ha en kjæreste, og ligge med henne, om antallet blir altfor høyt. Er den femte hun har, og det kan jeg leve med.

 

Venninna hennes, som har kommet ut av tellinga, ville jeg ikke rørt med en ildtang, og hun ser helt ok ut.

Lenke til kommentar

Pivotal: Jeg har bekjente som ikke er "typisk" tiltrekkende og som ikke har en veldig god oppførsel. Mange kjenner igjen denne type person sikkert, sånn bitchete drama-sladre kjerring som attpåtil er arbeidsledig og snylter penger av staten. Men allikevel får de med seg en full gutt hver helg og puler på han.. neste helg er det samme regla bare med en annen gutt.. Det betyr ikke nødvendigvis at man er lett og like eller at man er tiltrekkende, det betyr at mange gutter til syvende og sist vil ha ett høl i løpet av natta, og da tar de det som byr seg når klokka er 03.00 lørdagsnatt..

 

 

 

Synes bare at løse/promiskuøse folk er turn-off, og det blir en kald dag i helvete før "jeg går der 40 andre jenter har gått før.. " GrØsS..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Det forundrer meg at det er såpass mange som ikke forstår det at et intimt seksuellt forhold krever en viss eksklusivitet. Nå er det ikke sikkert at det er det som står høyest på listen hos mange, og det er greit nok det, men det burde være mulig å forstå at andre setter det høyt.

 

Det er som med alt annet intimt i et forhold, hvis man forteller kjæresten sin at man ble voldtatt som treåring er det en betroelse som gjør forholdet sterkere. Med mindre man da har gått ut med det på forsiden av VG.

Lenke til kommentar
Det forundrer meg at det er såpass mange som ikke forstår det at et intimt seksuellt forhold krever en viss eksklusivitet.

Du sier jo at "jeg mener det sånn, så da er det sånn". Andre kan da ha andre meninger enn deg også. Det er ikke sikkert alle føler at dette kreves.

 

Du kan ikke be om forståelse før du forstår de som mener noe annet enn deg heller!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...