Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sex-partnere har DU hatt?


Hvor mange sex-partnere har DU hatt?  

568 stemmer

  1. 1. Hva er din alder?

    • Under 15
      24
    • 15-18
      247
    • 19-21
      158
    • 22-30
      107
    • 31-40
      21
    • 41-50
      3
    • 51-100
      0
    • Over 100
      7
  2. 2. Antall partnere så langt?

    • 0
      177
    • 1
      144
    • 2
      74
    • 3-5
      67
    • 6-9
      41
    • 10-14
      16
    • 15-20
      16
    • 21-25
      6
    • 26-30
      1
    • 31-50
      11
    • Usannsynlig mange
      14


Anbefalte innlegg

Fy faen! Akkuratt der mener jeg du tråkker over streken, Melisma. Du vinkler det slik at gutter kun vil ha seg et høl og det er veldig, veldig old school. I de ytterst fleste tilfellene hvor sex er utfallet etter en kveld på byen, kreves det 2 stykker av forskjellig kjønn. Jenter er minst like ille som gutter på dette området i 2008, og til gjengjelg kan jeg kontre med å si at "jeg kjenner mange jenter som kun er ute etter en ting". Argumentet faller på sin egen urimelighet. For ved hver eneste heteroseksuelle one night stand kreves det minst to personer, derav det er påfallende å tro at de er av forskjellig kjønn. Du henger ut gutter i posten din, men det kunne da vært minst like påfallende å henge ut jenteveninna di.

 

Jeg gjentar meg selv: I 2008 er jenter minst like ille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du helt skjønner at jeg mener det samme som deg der.. jenter er også promiskuøse! Selvfølgelig gjelder dette begge kjønn..! Det sier seg selv at hvis gutter får seg ONS så må jo jentene være tilstede for å gjøre dette mulig :blink: hallo..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Er 26 og har hatt 2. Men skulle gjerne hatt flere. Gjerne en per dag til jeg finner en jeg vil være sammen med over lengre tid.

 

Henger meg på Lars sine innlegg her. Jeg er oppdratt til at sex er så forferdelig spesielt og at det er synd å i det hele tatt tenke på sex før man er gift osv. Alle disse pålagte trosystemene er så destruktive at det kan nesten ikke beskrives med ord. Det har ihvertfall ført til en vanvittig stor usikkerhet for meg og min seksualitet og generelle forhold til det motsatte kjønn. Har aldri følt meg komfortabel rundt sexprat osv pga disse trosystemene om at sex er så spesielt og noe som skal unngås i det lengste. Ettersom årene har gått og mangelen på erfaring etter alder daler i takt med økte år og like lite sex har ikke dette området akkurat blitt mer komfortabelt. Men det er nå så. Jeg benekter ihvertfall ikke at lyste på sex er der hele tiden og at jeg gjerne skulle hatt mange flere partnere enn jeg har hatt. Skulle helst hatt en jeg elsket og forholdt meg til henne, men på den andre siden har jeg ønske om å utvide horisontene og prøve flere før jeg setter meg ned med en.

 

Det var jo som en skreiv her oppe. "Det føles feil fordi det henger igjen fra søndagsskolen." For mange tusen år siden var sansynligvis synet på sex noe helt annet fordi de hadde andre preferanser og ikke de samme religionene som nå. Ikke vet jeg hva det synet var, men jeg håper for deres del at de var friere enn i den kristne stordomstida for noen hundre år siden og for så vidt ganske langt frem til i dag. Vi har naturlige lyster og behov i oss og i følge Maslows behovspyramide er seksualitet en av de grunnleggende behovene på lik linje med mat og drikke. Dette er grunnleggende behov som trengs å fylles for en positiv og god utvikling for mennesker. Det sier meg at det synet på seksualitet jeg har lært meg er helt forvrengt i forhold til det menneskelige behov. I tilegg hindrer det positiv utvikling på områder som identitet, emosjoner og selvfølelse. Ihvertfall slik jeg tolker Maslows pyramide og dens konsekvenser for manglende dekning av behov.

Lenke til kommentar

Jeg forstår det du sier Skalle, men det virker litt som overkompensering for meg. Selv om du har vært uten sjokolade i ett år er det ikke noen god ide å spise en sjokoladeplate hver dag det neste året.

 

Og jeg synes heller ikke det du sier om Maslows behovspyramide rimer helt. Skal man følge den logikken burde man starte å ha sex allerede før puberteten.

Lenke til kommentar
Det var da å dra det LITT langt, å si at gutter som har hatt sex med mange har lettere for å være utro... Jeez...

 

Såvidt jeg kan huske så er det tilfellet at folk som har hatt flere partnere har større sannsynlihget for å være utro. Ellers synes jeg mange legger litt mye i sex, å ha hatt sex med mange er en handling som til en viss grad sier noe om personene, hva er det som gjør sex så spesielt at det er helt uhørt å se på det som en negativ faktor? Hva er mer merkelig med det enn å se på røyking som en negativ faktor ved en person feks?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt på siden av emnet: Hvor kan man få pisset i kopp i Bergen for å sjekke om man er smitta? Føler det er på tide for en sjekk igjen, men har flyttet siden sist. HFU på Oasen Bydelssenter har åpent 16-18 på mandager og torsdager men er stengt i skolens ferier.. Så sommeren er vel sånn sett høysesong for kjønnssykdommer såvidt jeg kan skjønne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er 23 år og har hatt sex med to jenter. Eksen min og min nåværende kjæreste.

 

Er litt som Melisma, tenker på hvem partneren har hatt sex med før. Men hun sier nå at hun bare har hatt sex med de hun har vært sammen med over lang tid, 3 personer, og det er igrunn greit for meg. Hadde hun hatt sex med et par stykker hun hadde truffet på fest og sånn, så hadde det ikke vært så greit. Sånn er det for meg.

Lenke til kommentar
Gjest J18Bærum

Hva synes folk om jenter på 18? Hvor mange er for mye? Kan folk også si hvor de er fra? :innocent: lurer litt på hva folk fra ulike steder synes er for mange for en 18år gammel jente

Lenke til kommentar
Hva synes folk om jenter på 18? Hvor mange er for mye? Kan folk også si hvor de er fra? :innocent: lurer litt på hva folk fra ulike steder synes er for mange for en 18år gammel jente

La oss si det sånn at jeg ville gjort meg noen tanker om jenta dersom hun hadde hatt mer enn 40 sex-partnere, men for mange vil jeg ikke si det ville vært. Har full forståelse for dem som rett og sletter digger å ha sex og gjerne vil eksperiementere med forskjellige partnere.

 

 

For å ikke gå off-topic her: gutt 21: 0 partnere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...