Gå til innhold

Sony cancels Eight Days and The Getaway


lavard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det stemmer. Dette er også gutta bak Singstar, så nå kan vi sikkert forvente oss flust av nye singstarspill... :p

Det er for øvrig også London-Studioet som utvikler HOME, så kanskje det er forklaringen.

 

Uansett litt spesielt at de kanselerer begge spillene til studioet

Lenke til kommentar

Satsing på Home er noe som trengs da. Er på tide å få det ut snart! Og angående andre spill som skal bli annonsert snart, så leste jeg noe om det på n4g. Var en eller annen sjef for et PS3-magasin som hadde sagt at det kom 2 kjempespill til PS3 som ikke var annonsert enda. Er noen uker siden dette, så kanskje noen andre vet noe mer?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva de mener med "alle" de andre ekstremt bra titlene de lager. The Getaway var vel den eneste andre PS3 ekslusive tittelen jeg var interessert i bortsett fra MGS4 og til nøds GT5.

 

Home er jo ikke et spill en gang. De er uansett for sent ute, folk begynner å bli lei av Facebook...

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

killzone2 er vel også ein tittel du bør følgje med på, i tillegg til resistance2..;)

 

sony har vel også ein del titler oppi ermet som dei ikkje har vist fram endå..

 

men eg føler at lufta har gått utav det meste etter att GTA IV, the mother of all games har vorte sluppet..

 

men kan ikkje sei eg sørga so fælt over the getaway..

 

Eight Days var eit intressant prosjekt så det var synd..

Lenke til kommentar

Legg merke til at artikkelen har blitt endret i etterkant ordet "cancelled" har blitt byttet ut med "stopped"

 

Sony Computer Entertainment Europe has announced that it has stopped production on two PlayStation 3 titles that were in development at the Sony London Studio - Eight Days and The Getaway.

 

Kan tyde på at titlene er lagt på is foreløpig, men vil bli arbeidet med igjen når presset er mindre på utviklerne og Sony.

Lenke til kommentar
Legg merke til at artikkelen har blitt endret i etterkant ordet "cancelled" har blitt byttet ut med "stopped"

 

Helt nederst står det da;

 

UPDATE: It has now been confirmed that these projects have been shelved permanently, and work is not scheduled to restart at a later date.
Lenke til kommentar

Hadde hørt om begge spillene og gledet meg til begge... Men men. Så lenge MGS og Killzone 2 er i rute så bryr jeg meg fint lite :) FOr de av dere som ikke har sett filmer fra getaway ingame anbefaler jeg å ta en tur på youtube og søke på getaway ps3. Da viser de fram filmer fra ingame. Spillet ville sett langt bedre ut enn GTA IV. Garantert!

Lenke til kommentar
Hadde hørt om begge spillene og gledet meg til begge... Men men. Så lenge MGS og Killzone 2 er i rute så bryr jeg meg fint lite :) FOr de av dere som ikke har sett filmer fra getaway ingame anbefaler jeg å ta en tur på youtube og søke på getaway ps3. Da viser de fram filmer fra ingame. Spillet ville sett langt bedre ut enn GTA IV. Garantert!

 

Dessverre er ikke dette in-game. Akkurat som Eigth Days og Killzone traileren er dette CG videoer som skal hjelpe utviklerne for spill i startfasen med å få et mål og sikte etter. Samt promotere for utgivere etc.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Hadde hørt om begge spillene og gledet meg til begge... Men men. Så lenge MGS og Killzone 2 er i rute så bryr jeg meg fint lite :) FOr de av dere som ikke har sett filmer fra getaway ingame anbefaler jeg å ta en tur på youtube og søke på getaway ps3. Da viser de fram filmer fra ingame. Spillet ville sett langt bedre ut enn GTA IV. Garantert!

 

Dessverre er ikke dette in-game. Akkurat som Eigth Days og Killzone traileren er dette CG videoer som skal hjelpe utviklerne for spill i startfasen med å få et mål og sikte etter. Samt promotere for utgivere etc.

Opsi, my bad :p Takk for informasjonen. Da er det kanskje det samme med det spillet. Noen som har sett den Eight Days trailern? Det kan jo ikke være in-game? Det på være noe CG eller pre-rendred greier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...