Gå til innhold

Sony cancels Eight Days and The Getaway


lavard

Anbefalte innlegg

Sony Computer Entertainment has announced that it has cancelled production on two PlayStation 3 titles that were in development at the Sony London Studio - Eight Days and The Getaway.

 

A statement from the Corporation read as follows: "It has been agreed that production of both Eight Days and The Getaway will cease immediately due to the redistribution of resources and budget.

 

"This decision was made following an internal review of all games and it was deemed that with the incredibly strong list of exclusive first party titles coming up both this year and in the near future, resource should be reallocated to enhance those projects closer to completion.

 

"Worldwide Studios has a reputation for innovative and entertaining games, with titles such as LittleBigPlanet, SingStar,Buzz, EyeToy and Eye of Judgement, and will continue to push the boundaries on all PlayStation platforms."

 

More to follow.

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/sony...and-the-getaway

 

*Ikke prøv deg - TCi*

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

skulle akkurartt til å si det selv lavard, det blir for dumt når det er fakta.... noe som er kjipt

jeg angrer litt på jeg kjøpte en PS3 eneste spillet jeg har spilt på den er uncharted også MGS. men det veier litt opp med Blu-ray.

men som spillkonsoll er jeg litt skuffet.

Lenke til kommentar
skulle akkurartt til å si det selv lavard, det blir for dumt når det er fakta.... noe som er kjipt

jeg angrer litt på jeg kjøpte en PS3 eneste spillet jeg har spilt på den er uncharted også MGS. men det veier litt opp med Blu-ray.

men som spillkonsoll er jeg litt skuffet.

 

deler samme oppfatning dei to ovanfor..sony har virkelig drete seg ut denne generasjonen..den er ein heilt grei multimediamaskin til musikk/film, men som spillmaskin..skeptisk.;)

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at jeg har spilt så altfor mange sykt gode spill på PS3, men det er sannelig ikke flere på 360 heller. Wii har i hvertfall ikke mange spill som i min bok er gode, så alt i alt er jeg godt fornøyd med min PS3.

 

Må forresten endre på mitt tidligere nevnte synspunkt i denne tråden. Det at Eight Days ble avlyst er litt synd. Husker at jeg så en kul video fra det, men hadde bare glemt hva det spillet het.

 

Edit: Fjernet litt som kom helt ut av sammenheng etter mod-opprydding.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Kan ikke akkurat si at jeg har spilt så altfor mange sykt gode spill på PS3, men det er sannelig ikke flere på 360 heller. Wii har i hvertfall ikke mange spill som i min bok er gode, så alt i alt er jeg godt fornøyd med min PS3.

 

vell jeg har 30 xbox 360 spill som jeg syntes er bra. mange av dem er multiplatform,

men uansett så har 360 fler gode spill, som sagt Ps3 har Uncharted, Ratchet and clank og MGS.

blir litt anderledes siden jeg har begge konsollene og kjøper kunn eksklusive titler til PS3

 

moddeman: ingen trolling her, bare fakta og det må da være lov å komme med det.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hm, skal ærlig innrømme at jeg har ikke hørt om disse spillene men synd hvis det var noen lovende titler som ble kanselert.

 

Er kanskje for mange spill å holde øynene oppe for.

 

Håper dog det snart kommer noe konkret informasjon om hva Team Ico jobber med. Shadow of the Colossus har fremdeles en spesiell ære som t.o.m overgår Kratos selv. Jeg bare elsker det spillet.

 

Sukk, er mye å holde øynene oppe for nå for tiden, tror jeg trenger 7 øyner ekstra for å følge med på alt.

Lenke til kommentar

Har aldri likt Getaway noe særligt, og Eight Days såg ikke så intressant ut for min del

Men kansje Sony bruker mer penger på Killzone og framtidige spill fra Insomniac Games eller Naughty Dog, og bruker litt på Home, noe stort som har fått min oppmerksomhet! Home virkes ganske stort til å være sant, gå å møte folk og invitere dem til ditt hjem og ta på Tven og begynne og spille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...