Gå til innhold

Den store hat-tråden om iPhone


Anbefalte innlegg

Hvis du tenker deg litt om så skjønner du sikkert at minijackproblemet på iphone ikke er et særlig stort problem. Jeg har hatt ipod i årevis og mengder med forskjellige høretelefoner uten å ha hatt problemer i det hele tatt.

 

Du har hatt iPod i årevis skriver du. Vi diskuterer iPhone, den trenger en overgang for at alle 3,5mm minijack-plugger skal passe. Dette trenger du ikke i din iPod, så ditt poeng om at du ikke har hatt problemer med å bruke mengder med forskjellige hodetelefoner er totalt irrelevant.

 

Og ja, jeg har en iPhone som behøver overgang for de tre hodetelefonene jeg bytter mellom. Det er dårlig av Apple å ikke gi telefonen en minijack-inngang hvor alle headset passer, de klarer det jo helt fint på mp3-spillerene sine.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du tenker deg litt om så skjønner du sikkert at minijackproblemet på iphone ikke er et særlig stort problem. Jeg har hatt ipod i årevis og mengder med forskjellige høretelefoner uten å ha hatt problemer i det hele tatt.
Jeg må le.

 

iPhone er en knallbra MP3-spiller (iPod Touch) med innebygd telefon, også klarte Apple å ødelegge nettopp minijack-inngangen. Men nå snakker jeg vel tull igjen? :!:

Lenke til kommentar
Hvis du tenker deg litt om så skjønner du sikkert at minijackproblemet på iphone ikke er et særlig stort problem. Jeg har hatt ipod i årevis og mengder med forskjellige høretelefoner uten å ha hatt problemer i det hele tatt.
Jeg må le.

 

iPhone er en knallbra MP3-spiller (iPod Touch) med innebygd telefon, også klarte Apple å ødelegge nettopp minijack-inngangen. Men nå snakker jeg vel tull igjen? :!:

 

Ja nå snakker du tull igjen.

Lenke til kommentar
Ja nå snakker du tull igjen.

 

Hvorfor snakker han tull når iPhone ikke har en skikkelig 3,5mm minijack-inngang? Det er jo sant, fordi man behøver en overgang for å bruke de fleste hodetelefoner. Du kommer ikke med et eneste relevant poeng, utenom ditt forsøk på å sammenligne iPhone med iPod'er du har hatt. Det er jo totalt meningsløst og feil!

Lenke til kommentar
Hvis du tenker deg litt om så skjønner du sikkert at minijackproblemet på iphone ikke er et særlig stort problem. Jeg har hatt ipod i årevis og mengder med forskjellige høretelefoner uten å ha hatt problemer i det hele tatt.

 

Du har hatt iPod i årevis skriver du. Vi diskuterer iPhone, den trenger en overgang for at alle 3,5mm minijack-plugger skal passe. Dette trenger du ikke i din iPod, så ditt poeng om at du ikke har hatt problemer med å bruke mengder med forskjellige hodetelefoner er totalt irrelevant.

 

Og ja, jeg har en iPhone som behøver overgang for de tre hodetelefonene jeg bytter mellom. Det er dårlig av Apple å ikke gi telefonen en minijack-inngang hvor alle headset passer, de klarer det jo helt fint på mp3-spillerene sine.

 

Litt mindre eplekjekk så hadde jeg kanskje presisert.

Lenke til kommentar
Litt mindre eplekjekk så hadde jeg kanskje presisert.

 

Hadde du basert deg på fakta hadde jeg ikke behøvd å skrive innlegget mitt i det hele tatt.

 

Edit: Forøvrig var jeg ikke "eplekjekk", det er du som påstår at andre farer med tull. Selv om du ikke klarer å presentere korrekt informasjon.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar

@Hayward: Bare for å utelukke misforståelser: du vet at minijack-problemet gjør at kun de aller tynneste minijack-pluggene passer direkte inn i iPhones minijack-kontakt og at de fleste øretelefoner krever en adapater som illustrert nedenfor?

 

cable_headadapt.jpg

 

Hvis så, kan du være vennlig å forklare meg hvorfor "minijackproblemet ... ikke er et særlig stort problem"?

 

Altså, er det fordi kostnaden ved dette ganske meningsløse problemet er så billig å fikse eller mener du oppriktig at det er null problem whatsoever at iPhones minijack er en "Apple-jack" fremfor en helt vanlig minijack? :dontgetit:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Og jobs fikk APPLAUS når han presenterte det for pressen! Lo så jeg hold på å dette av stolen!!! :!:

 

Jobs: Flush headphone jack people! *jobs smiler stolt*

Pressen: WOHOOO!!! Encore! Encore! It's a revolution!! *tilber jobs*

 

Haha, den lo jeg godt av selv. Eplefansen er fantastiske.

Lenke til kommentar

Å hate en iphone synes nå jeg er sterkt, men jeg har hatt den selv siden den kom ut (dvs jeg har hatt 4 forskjellige iphones, men hatt en siden lansering), og den er en grei telefon.

 

Epostklienten er eneste grunnen til at jeg har brukt den lenge, den er meget bra. Telefonen er også eneste grunn til at jeg har kjøpt itunes musikk (første musikken jeg har kjøpt på flere år).

 

Men den er nå på vei i skuffen i forhold til min nye touch diamond fra HTC, da den passer mye bedre for meg som en godt voksen arbeidskar.

Lenke til kommentar

Anbefalt lesing: The iPhone is a piece of shit, and so is your face. (maddox.xmission.com)

 

There's no such thing as an iPod. The word "iPod" is a marketing tool for a hard drive with software that plays mp3s. Yeah, doesn't sound so sexy now, does it you chimps? And an "internet communications device" is officially the douchebaggiest way of saying "it has a browser." So actually it's just a phone that plays mp3s and has a browser. SNORE.
Lenke til kommentar
Anbefalt lesing: The iPhone is a piece of shit, and so is your face. (maddox.xmission.com)

 

There's no such thing as an iPod. The word "iPod" is a marketing tool for a hard drive with software that plays mp3s. Yeah, doesn't sound so sexy now, does it you chimps? And an "internet communications device" is officially the douchebaggiest way of saying "it has a browser." So actually it's just a phone that plays mp3s and has a browser. SNORE.

Genialt!

Lenke til kommentar
Så lenge det kun er 1G som selges holder vi oss til den.

 

7 dager igjen med 1g som referanse. Så hva er vitsen? Den er dessuten utsolgt så blir ikke solgt fra Apple heller.

 

edit: wops. tellefeil. og litt annet

Vitsen? Så lenge en telefon ikke er i salg, eller en større brukermasse og megselv har prøvd den, holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...