Gå til innhold

Nvidia viser GT200-ytelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i allverden setter de grafene mot ATI sine gamle kort isteden for sine egne nåværende toppkort ?

 

Latterlig...

Lang i fra latterlig!

 

Velkommen til Sales & Maketing 101

Ja, hvem ville satt sitt neste toppkort mot sitt nåværende toppkort? Det ville vel være å skyte seg selv i foten. ATI/AMD har og hadde gjort akkurat det samme når det er de som lanserer nye toppkort.

Lenke til kommentar
Rart at ATI-kortet yter det samme i alle spill....

 

Tror jeg venter til noen andre har testet.

Skal ikke se bort ifra at HW er tidlig ute her nei ;)

 

SÅ gay!, så ati3870 yter HELT likt i ALLE de spilla der? haha, lukter Bullshit lang vei med den charten der

Som nevnt tidligere, det er referansetall.

Lenke til kommentar
Rart at ATI-kortet yter det samme i alle spill....

 

Tror jeg venter til noen andre har testet.

Skal ikke se bort ifra at HW er tidlig ute her nei ;)

 

SÅ gay!, så ati3870 yter HELT likt i ALLE de spilla der? haha, lukter Bullshit lang vei med den charten der

Som nevnt tidligere, det er referansetall.

Ja da forventer vi en uhildet test av deg, antar jeg :)

Lenke til kommentar

Ikke for å spille ATI fan, selv om jeg liker produktene dems.

 

 

MEEEN, nvidia cooomon, ikke bruk sånne tabeller, jeg har aldri sett ati vise, ey dere kan ikke kjøre HDR og AA

 

ey vi knuser dere, når de gjorde det på alle punkter, så hvorfor skal nvidia det da ?

 

 

tabellen er latterlig, og strøm forbruket i 3dmark06 jaha ? PC-en min starter ikke å bråke ved å kjøre 3dmark 06, først når jeg starter crysis f.ex starter skjermkorta å bråke litt innimellom.

 

finn på PR uten å sammenligne mot motstanderen.

 

La f.ex Hardware.no ta seg av det, og har man 3 tredje parts review, så kan man faktisk være helt sikker =)

 

 

Jeg trur ati får store fordeler med DX10.1 i fremtia:

Stalker Clear sky, farcry 2 og AC bruker det, og viser store fordeler(Mer enn hva DX10.0 gir idetheletatt)

 

Gleder meg til å se de nye korta fra dem begge, og håper ikke Nvidia fortsetter med sånne tabeller >_<

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar

Dette er foreløpig den eneste antydningen vi har på kraften i GTX 280 og 260.

Et 3.parts review vil nok komme dundrende innen de nærmeste dagene, men problemet er jo at kortet ble gitt til produsentene i går! Man kan ikke forvente at de lager tre tusen kort, og sender de på under et døgn. Hvertfall ikke med tanke på det norske postsystemet..

Lenke til kommentar
Ikke for å spille ATI fan, selv om jeg liker produktene dems.

 

MEEEN, nvidia cooomon, ikke bruk sånne tabeller, jeg har aldri sett ati vise, ey dere kan ikke kjøre HDR og AA

 

Gleder meg til å se de nye korta fra dem begge, og håper ikke Nvidia fortsetter med sånne tabeller >_<

Må nok dessverre skuffe deg og fortelle at ATI også lager sånne tabeller...

 

Som sagt... Velkommen til Marketing & Sales!

Lenke til kommentar

Vel, det er slik man selger ting. Entusiaster og andre datakyndige skuer igjennom selvfølgelig, men mannen i gata som sjelden setter sin fot i en PC, ser bare at stolpene i grafene til den aktuelle produsenten er mye større enn de som tilhører konkurrenten og da er det jo klart de blir imponerte.

Lenke til kommentar
Kan sikkert stemme, selv om det er umulig å komme med noe kvalifisert gjetting nå. For min del styrer jeg langt unna alle flerkortsløsninger, både med tanke på spillstøtte, driverproblemer, varmeutvikling og gjensalgsverdi.

Nå må du ikke forveksle SLI med CF da, for SLI har virkelig hatt en trang fødsel på både driver og spillstøttefronten. Og kortene lar seg jo selge et og et. Faktisk er det bedre å ventilere to enkle kort enn et (G)X2-kort i så måte.

Lenke til kommentar
Vel, det er slik man selger ting. Entusiaster og andre datakyndige skuer igjennom selvfølgelig, men mannen i gata som sjelden setter sin fot i en PC, ser bare at stolpene i grafene til den aktuelle produsenten er mye større enn de som tilhører konkurrenten og da er det jo klart de blir imponerte.

 

... og siden man selger ting mer effektivt på denne måten, så er man unnskyldt, eller?

Lenke til kommentar
Vel, det er slik man selger ting. Entusiaster og andre datakyndige skuer igjennom selvfølgelig, men mannen i gata som sjelden setter sin fot i en PC, ser bare at stolpene i grafene til den aktuelle produsenten er mye større enn de som tilhører konkurrenten og da er det jo klart de blir imponerte.

 

Alle som har fullført ungdomsskolen skal skjønne dette.

Lenke til kommentar
Ikke for å spille ATI fan, selv om jeg liker produktene dems.

 

MEEEN, nvidia cooomon, ikke bruk sånne tabeller, jeg har aldri sett ati vise, ey dere kan ikke kjøre HDR og AA

 

Gleder meg til å se de nye korta fra dem begge, og håper ikke Nvidia fortsetter med sånne tabeller >_<

Må nok dessverre skuffe deg og fortelle at ATI også lager sånne tabeller...

 

Som sagt... Velkommen til Marketing & Sales!

 

 

Tviler ikke, men kan du komme med et eksempel?

Jeg kan ikke huske å ha sett en så sleip og frekk kampanje fra ATI tidligere.

 

Når man blir presentert sånn sprøyt er det vanskelig å ikke ta seg nær av det, men jeg for min del trøster meg med at denne nok er myntet på amerikanere som ikke skjønner bedre.

 

Her er det snakk om triksing med grafer, drivere og de lar bevist vær å nevne hvor mye AA/AF de kjører.

Nvidia har heller ikke vært helt fremmede for tjuvtriks tidligere. Tenker da på det tilfellet der driveren igjenkjente navnet på en viss .exe fil og gjorde noen justeringer for å øke framerate på bekostning av detaljer.

 

 

ATI eller NV spiller liten trille for meg. Jeg kjøper det kortet som gir meg mest for pengene. Hvilken farge og logo kortet er bestykket med bryr meg mindre, selv om jeg skal innrømme at jeg er fristet til å boikotte produsenter som jeg ikke liker oppførselen til. Som feks Apple.

 

 

Gleder meg uansett til å se noen tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...