Toast Is Pimp! Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 - Æ må på ramma førr å lægg en kabel. - Må kable. brb. - Må bære lense litt, ill be back. - Må lense sjarken.
Nord-Skandinav Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Stikke å føde en Boa. Tømme ryggraden. Lese finsk. (Ei Saa Peittaa anyone?(Ja så det på endrebjorsviks signatur)) Bæsje på elgen. (Sammenheng med å rope på elgen, men at en annen kroppsåpning er mot ropepunktet.)
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Haha. Dette er ikke noe allmenne ord men en jeg kjenner pleier å si: Jeg skal bare pisse litt med pikken jeg. Jeg skal bare ha meg ett herlig kosetiss. HAH^-^
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Tømme tanken Forpeste dassen slukke tørsten til herr porselen (ok, den fant jeg bare på i farta da
chokke Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Å føde med guttefitta Tømme nakken Drite Sleppe (slippe) seg. La det renne. Eksrementere. Fine ord
Krillekongen Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg skal ut å ha analsex med avføring Endret 6. juni 2008 av Cyberpunk
Potetfar Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 slukke tørsten til herr porselen (ok, den fant jeg bare på i farta da Jeg skal ut å ha analsex med avføring Bruker selv ofte "Skal opp/ned og vanne". Hm, vanne hva da? "Dass".
Nesebrus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 jeg pleier å si mest: jeg tar jeg meg en tur på avtredet. eller noen ganger sier jeg hm lapskausen lukta bedre på veien inn i munnen enn ut av rompe men den ser likedan ut
Brouwer Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 jeg pleier å si mest: jeg tar jeg meg en tur på avtredet. eller noen ganger sier jeg hm lapskausen lukta bedre på veien inn i munnen enn ut av rompe men den ser likedan ut det er ikke lapskaus når det kommer ut av rompen da jeg pleier å si: nei nå må jeg skikkelig på do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå