Cursio Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Det er desverre et problem med TV-tool. Det er shareware Etter du har sett i 15 min går programmet av av seg selv Og du må ta det på igjen manuelt... Hvordan "cracker" jeg det? (det er et utrolig kjekt program...) Eller eventuellt et lignende freeware program?
robertz Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 hvis du vil at han som lager programmet skal fortsette å forbedre det, burde du kjøpe det. ellers finner du sikkert en måte å komme rundt her: http://astalavista.box.sk/ samme karen som lager tv-tool, lager også tvcc 2000, det er gratis! http://tvtool.info/index_e.htm
Cursio Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Det programmet du nevnte sist går ikke til XP. Ellers kunne det vært et greit program... Får heller prøve asalavista... :smile:
Blib Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Dette her er en ulovlig diskusjon på dette forumet. Jeg ville fjernet postene mine hadde jeg vært dere, før moderatorene ser dere. Vennligst les Retningslinjene folkens!
QXLNO Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Hvorfor ikke kjøpe det, hvis det er så kjekt?? Hvorfor kjøpe det?????!!! Her finner du d du trenger å få svar på :wink: **hops, hips**www.deluxserials.com**hops, hips** :wink:
ostepopp Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Som "alle" vet er det mye kjekt å finne på kazaa(iallefall tvtool), hvis du ikke får altalavista.box.sk søkemotoren til å oppfylle dine ønsker. Kan da ikke bli utestengt for å si kazaa eller astalavista... (edit: insane stor avatar du har foresten robertz)
Loomy Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 ellers finner du sikkert en måte å komme rundt her: <tror ikke jeg quoter denne nei> Ehm, den der er vel på og sikkert over grensen til brudd på retningslinjene :wink: Dessuten er avataren din altfor stor
WebKnight Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Men i alle dager da - programmet koster under hundrelappen... Synes du det er så kjekt så spør mamma'n din om litt ekstra cash på neste ukelønn, så kan du jo kjøpe deg det.. Det beste med det er jo at du slipper å spørre mamma om du kan låne telefonlinja litt for å laste ned cracken.. JoooHooo
Cursio Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 hehe joda... Ikke så dyrt akkurat, men: 1. må oppgi kredittkort nummer 2. må vente lenge på på pakken. Hadde tatt 5 min hadde jeg hatt den rette cracken vettu...
Jalla Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 hehe joda... Ikke så dyrt akkurat, men:1. må oppgi kredittkort nummer 2. må vente lenge på på pakken. Hadde tatt 5 min hadde jeg hatt den rette cracken vettu... Bullcrap og atter bullcrap. Fikk keyen og siste versjon i mail 2 dager etter å ha overført penga via nettbanken. Kjøp det hvis du liker det. Dette virker som det er, og du får alle oppgraderinger med på kjøpet! - I motsetning til mye annet crap som koster skjorta og krever haugevis med servicepacks for å funke... Hadde windows funka og inkludert alle oppgraderinger (eller oppgradering kosta ca kr 500) ville nok flere kjøpt det... [edit: Rævva gramatikk]
Dʋgɢtung Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 man bruker ikke crack til tvtool. gå på mirc, på undernet, og på kanalen #cracks . der søker du etter tvtool, og vips, det er ferdig registrert. ikke det at jeg bruker det, for jeg trenger ikke serialen, pluss at det er ulovlig, både i/av norsk lov og hw.no's retningslinjer. det var vel kanskje litt dumt at jeg skrev dette innlegget her... :-? tar sjansen uansett jeg!
WebKnight Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Hva skjer'a Hvor er moderatorene ???? Når et program er bra bør man kjøpe det. Iallefall når det er såpass rimelig. Det kan jo være at du har lyst på versjon 7.0 når den engang kommer. Men hvis ingen kjøper programmet så er det slett ikke sikkert at 7'ern kommer i det heletatt... Så moralen er : If you dig it - Buy it Jøss, i dag var jeg i det moralske hjørnet gitt :wink: Have a nicer day than yesterday!
Cursio Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Leste du ikke psten min med motargumenter? Gidder ikke kjøpe det ihvertfall... :-? Men jeg finner ingenting på astalavista.box.sk!? er det mulig! Jaja noen andre med linker til en crack til tv-tool?
ostepopp Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Må le litt av deg...hvis ikke du funner crack til tv-tool utifra denne tråden eller på egenhånd, ja har du mindre kunnskaper enn morra mi! :wink:
Cappo Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Må le litt av deg...hvis ikke du funner crack til tv-tool utifra denne tråden eller på egenhånd, ja har du mindre kunnskaper enn morra mi! :wink: Helt enig. Klarer du ikke å finne cracken med så mye hjelp, så fortjener du den ikke overhodet.
eberland Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Hadde tatt 5 min hadde jeg hatt den rette cracken vettu... Cappo og ostepopp er inne på noe.... Ved hjelp av denne tråden burde det ta toppen 30-40 sekunder(avhengig av internett-tilkobling) å finne ut av det! :lol:
Mr_Dillon Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Enig med folket i at du burde kjøpe dersom varen er bra nok til at du vil bruke den. Men det absolutt store men'et i denne sammenhengen er at man faktisk trenger TV-tool for å få et nvidia basert grafikk-kort til å fungere tilfredstillende med sin innebygde tv-utgang. FY nvidia!! ATi er mye bedre på dette området Andy
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Last ned de nyeste driverne fra nvidia, etter et kvarter så funker de kjempebra til videovisning (bruker de nå) Men jeg føler meg litt fatig siden jeg ikke har dvdspiller :oops:
Vice Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bruke TV Tool i det hele tatt egentlig. Det var nyttig før når det ikke var skikkelig driversupport for TV i nvidia driverene eller du ikke hadde mulighet for dualscreen. Dersom du har et skikkelig GF4 kort har du ikke bruk for TVtool. Totalt bortkasta penger hvertfall dersom du har tenkt å kjøpe (noe du heldigvis ikke tenkte på dog... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå