Gå til innhold

Vil SR2 bli bedre enn gta IV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det vil det.

GTAIV er helt klart utrolig flott, og et verdig medlem av serien, men virkelig, Saints Row 1 ligner mer på de gamle GTA spillene enn GTAIV noen gang vil. Så hvis du vil ha et spill som faktisk ligner på GTA opplevelsen vi har blitt vandt til, tror jeg Saints Row 2 har mer å by på enn GTAIV.

Skrevet

Saints Row var artig, men det var fordi det var så polert i forhold til San Andreas. Grafikken var så bra, og de brukte Havok. GTAIV har jo også skikkelig fysikk, så Saints Row 2 ser litt darrig ut.

Skrevet
gleder meg til "This is Vegas". Tror jeg kan bli en god konkurrent til GTA serien

:no:

Enig, hakke sjangs. Eneste spillet som kanskje kan måle seg er Mafia 2, men er ikke helt overbevist om det enda heller..

Skrevet

Saints Row 2 har en heeelt annen stil enn Grand Theft Auto IV.

Der hvor Grand Theft Auto IV er realistisk med politiradar og pistoler, satser Saints Row 2 på enorme biljakter inkl FBI/Militæret, og bazookaer er en naturlig del av arsenalet ditt. Rimelig stor forskjell altså.

Skrevet

Så du har altså ikke kommet opp i enorme biljakter med militæret/FBI etter deg i GTA IV? Det har nemlig jeg gjort opptil flere ganger. Bazookaen har også kommet til nytte et par ganger, selv om det selvfølgelig ikke brukes like ofte som i tidligere spill ettersom blant annet ammo er blitt dyrere.

Skrevet
Ut ifra det vi har sett fra SR2 i trailere og bilder, så tviler jeg sterkt på at det kommer i nærheten av GTA4.

Enig... Ser ganske døvt ut.

Men kanskje Saints Row 2 overdriver en del og gjør det såpass sykt at det er så underholdende at det blir bedre enn GTA IV.

Skrevet (endret)
Saint Row 2 gjør narr av GTA 4

De hadde noen gode poeng, men forsatt skeptisk

Hehe :) Men dette blir mer GTA SA 2. Utviklerne sitter garantert på div forum og merker seg alt som savnes i GTA IV. Deretter implementerer de det i SR. Men er spent på hvordan mulriplayer delen blir.

Endret av ReSSaA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...