Gå til innhold

AoC: Combos - får det ikke til :( (LØST)


Anbefalte innlegg

Heia,

 

Jeg har problemer med å få til combos som er UR eller UL. Når jeg trykker på den tasten (1,2,3)som lyser skjer det ingenting.......Er det noen annen måte jeg skal trykke på tasten som "lyser"?? Jeg har derimot ikke problemer med combos merket MID. Hva betyr egentlig UR eller UL??

 

Jeg flyttet noen UR og UL combos til en annen hotbar, kan det ha noe å si?

 

Håper noen kan hjelpe en snuppe i nød, da jeg er ganske så hjelpesløs i combat :(

Endret av Mocci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja kanskje det er der jeg gjør feil...

Men fortstår ikke helt hvilken tast jeg skal trykke når det "lyser" skrå pil til høyre?? Jeg har da trykket 3 tasten men det er kanskje helt feil når det gjelder UR og UL?? Huff jeg er lettere forvirret.....

Endret av Mocci
Lenke til kommentar

Det kan forsåvidt funke det også, så lenge man trykker raskt nok på 1, 2 eller 3 når en skal. Hvis du derimot klikker vilt på kombo-ikonet så vil det automatisk bli brutt. M.a.o kun én gang på ikonet og så enten time det (kommer vel etter erfaring og hundre tusen drap) perfekt, eller hamre på ett-tallet hvis første slag i komboen tilsier dette.

 

Hadde jeg vært trådstarter ville jeg blitt fullstendig forvirret av denne forklaringen, men det får stå sin prøve :p

Lenke til kommentar

TS her.

 

Takk for mange gode råd :) glimrende eksempel med sweep, det er nemlig det comboet jeg forsøker å få til, har fått det til et par ganger tidligere men det har vært ren flaks (les: trykket vilt rundt).

Men er det ikke slik at man skal trykke tasten når pil lyser?? men når jeg prøvde sweep i det siste så lyser den aldri.......Har også samme problemet med en range combo.....Jeg velger combo for deretter å trykke på tast men pilen lyser aldri......

Forresten spiller det noen rolle hvis jeg har et skjold i offhand?

Lenke til kommentar
TS her.

 

Takk for mange gode råd :) glimrende eksempel med sweep, det er nemlig det comboet jeg forsøker å få til, har fått det til et par ganger tidligere men det har vært ren flaks (les: trykket vilt rundt).

Men er det ikke slik at man skal trykke tasten når pil lyser?? men når jeg prøvde sweep i det siste så lyser den aldri.......Har også samme problemet med en range combo.....Jeg velger combo for deretter å trykke på tast men pilen lyser aldri......

Forresten spiller det noen rolle hvis jeg har et skjold i offhand?

Kanskje du gjør comboen uten at du er klar over det?

Lenke til kommentar

 

Jeg lagde en jævli bra film til deg, om hvordan du utfører en combo. *ler*

 

Hvis du ikke skjønner det etter denne filmen, så reroll spill ^^

 

hf

 

edit:

Som du ser på filmen, den knappen som lyser, er den kanppen du skal bruke. Og du har ca 2-3 sekunder og reagere på, så ikke stress.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

URight og ULeft ;)

Se på pilene på hotbar. Sjekk at de tre plassene til venstre på hotbaren, plassene som tilordner seg tastene 1, 2 og 3. Er de ikke der kan de plasseres hvis du klikker B og går på fanen abilities. (om jeg ikke husker feil)

Når det lyser pil til høyre (UR) klikker du med musa på pilen som går til høyre nede på hotbaren (nederst på skjermen) eller, om du har lagt den riktig/den ligger riktig, klikk 3. Du kan ikke trykke før han har begynt combo, dvs. rundt et sek etter at det har kommet opp, Når lyset slukker er det gjort..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...