Vaio Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Jeg er pianist som har "drevet" med musikk for over 11år ( 8år med piano og 4år med orgel) Sluttet musikk karrieren pga. studiet. Men her er et stykke laget av med med soft synth fra garritan og EWQLSO Gold. Håper dere liker den. vaio aka Onesweettone.
Multiflex Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ah, dette kunne jeg like! Meget vakkert komponert, absolutt et talent du burde holde ved like.
Vaio Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Skrevet 23. mai 2008 La til kommentar og 5 stjerner Takk... Så fort EWQLSO kommer ut i Play, skal jeg blir ferdig med resten. Har oppgradert systemet til 64bits, så sliter litt med kompabiliteten med Kontakt.akkurat nå.
TheMaister Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) oioi Veldig diggbart. Veldig "soundtrack" feeling over det. Endret 9. juli 2008 av TheMaister
Asbjørn H Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Næmmen, der var jo den karen Har allerede sagt at jeg liker dette her, men få ut fingern snart og gjør det ferdig!
SkinnyT Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Wow, dette var veldig bra. Meget vakkert! Gleder meg til å høre resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå