Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooter vs. Moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg bur langt ute på bygda og det er utvilsomt ein trend med at folk vel scooter framfor moped. For nokre år sidan var det ikkje mange i eit årskull som hadde scooter, i dag har stort sett alle jentene det, pluss eit stort antal av gutane. Stort sett er det kun dei som er litt interessert i mekanikk, motorar og køyretøy som kjøper moped. Dei blir sjølvsagt trimma, stoppa i kontroll og eigaren må ut med 4200.

 

Skulle eg valgt noko i dag er det ikkje usannsynleg at eg ville valgt ein scooter. Hadde ein Honda MT5 i mi tid, riktignok godt kjørt så eg skrudde litt på den, men det hadde eg interesse for og, sånn sett ganske greit. I dag synest eg ikkje ein moped har noko fordel i forhold til scooter etter mine preferanser. Ein scooter går gjerne fortare enn ein moped, når du køyrer gir du vanlegvis full gass i høgaste gir uansett, og fem gir frå 0 til 45 km/t er litt mykje.

Lenke til kommentar
Scooter. Ganske enkelt av den grunn at det er eit framkomstmiddel for meg, og då vel eg det mest praktiske. Har sjølv ein Yamaha Jog R (76kg :D) som er praktisk, får hjelmen under setet og han går godt til å vere heilt original.

Er JogR og Aerox ganske like? Tenker da på at begge er Yamaha (+/- småting), bare at JogR veier litt mindre enn Aeroxen... De går vel like bra skal jeg tro? Eller noen som har erfaring?

Lenke til kommentar

Syns ikke kompisen min sin 2006 Aerox drar så godt.. jeg strekker han uten problemer i bakkene.

 

Skal nevnes at jeg veier ca. 20kg mer enn han, og scooter'n min er vel et par kg tyngre også..

 

Variatorreima hans er ny, og den er i god stand, men syns ikke den drar godt..

 

Men det kan godt hende at det er noe med den.

Prøv hos forhandler da vel!

Lenke til kommentar

Med tanke på utsjånaden er JogR og Aerox ganske forskjellige.

 

Aerox

24469_0_1_2_aerox%20r_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

 

JogR

22773_0_1_2_jog%20r_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

 

Daniel, kva legg du i at han ikkje drar så godt, i km/t? Min JogR går veldig godt til å vere heilt original, drar 45km/t opp bakkar og rundt 55 på flat vei, mykje raskare nedover. :)

Lenke til kommentar
Daniel, kva legg du i at han ikkje drar så godt, i km/t? Min JogR går veldig godt til å vere heilt original, drar 45km/t opp bakkar og rundt 55 på flat vei, mykje raskare nedover. :)

Sikker på at speedometeret ditt er riktig da?

 

Tja, har jo et par "melkesyrebakker" her, scooter'n min drog vel i 15-20 km/t mens Aerox'n gjorde ca. 10, litt brattere og den hadde ikke dradd opp i det hele tatt :p

 

Men kan være variatoren som er fucka da, for de skal jo dra ganske greit eu-"original" ?

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar
Er du gutt: Moped

Er du jente: Scooter

 

Stort sett :p

 

Har selv moped (Sachs Madass) og angrer ikke et sekund på valget, men scooter var aldri et alternativ for meg da ;)

 

Er artig å kunne gire btw :)

pøh, kan godt være gutt og kjøre scooter, ikke noe prob det ;)

 

Hva skal man med 5 gir manuelt når man ikke kommer opp i mer enn 45-50km/t, og må gire ned så fort man ser en liten oppoverbakke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...