Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uvanlig å kysse med åpne øyne?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Skrevet

Hei!

Jeg kysser med åpne øyne. Jeg gjorde det første gangen og har fortsatt å gjøre det. Alle jeg har kysset med har kommentert det og synes det er rart, men for meg føles det helt naturlig! :p

Derfor er jeg blitt litt nysgjerrig på om det er flere der ute som kysser med øynene åpne, eller om det bare er meg!

Så, jeg spør dere forumnerder; Har du øynene åpne når du kysser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vist jeg kysser/kliner med kjæreste , kan jeg av og til åpne øynene bare for og nyte synet av jenta jeg er sammen med ;)

Edit:

alså at jeg ser på henne mens vi kysser . vakkert

Endret av =Iko=
Skrevet

Føles mest naturlig å lukke øynene for å nyte kyssingen desto mer. Jenta kan man alltids se på senere. Men det kommer også an på hvem du kysser.

Skrevet

Jeg kysser som regel øynene lukket, gir bedre følelse. Siste personen jeg kysset med, for 23 evigheter siden, gjorde det med øynene åpne, siden det var første gang hun kysset.. Det virket rart på meg.

Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Har de nesten alltid lukket, men det kan forekomme at jeg åpner dem for å nyte synet av den jeg kysser. Det er til tider godt å se hverandre dypt inn i øynene når man kysser.

Endret av member-101642
Skrevet
Har de nesten alltid lukket, men det kan forekomme at jeg åpner dem for å nyte synet av den jeg kysser. Det er til tider godt å se hverandre dypt inn i øynene når man kysser hverandre.

copy that

Skrevet

Igjen. Føler det blir feil med øynene oppe.. Har såklart gjort det noen ganger, men som sagt det er bedre med de igjen..

Drømmer dere med øynene oppe? - Think not :p

Skrevet (endret)

Husker ikke :wallbash: Kyssinga i edru tilstand var vel på barneskolen.

Men har da kysset etter den tid.

Var så dritings. Fikk ikke tungekysse henne. Herregud jeg tror jeg er inpåsliten på kvinnfolka i fylla.

Og holde potetgullflak med tennene og mate kvinnfolka er vell ikke så lurt eller?

Gud jeg var full!

Endret av Deimos87
Skrevet
Drømmer dere med øynene oppe? - Think not :p

Hva har det med saken å gjøre? Uansett, så er det mennesker som sover med ene øyet åpent eller begge halvåpent. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...