Gå til innhold

VG Nett: 13-åring leide prostituerte for å spille TV-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sier litt om hvor "beskyttet" barn er mot virkeligheten borte i USA. Hvor stakkarslig er det ikke å bestille damer til rommet og så ikke vite hvorfor de er der.

De har nok visst hva prostitusjon var... men kanskje ikke turt å gjøre noe med det ;)

Skrevet

Minner meg om en amerikansk komedie.

2 barn bestemmer seg for å ende jomfrudommen, kommer unna med verdens rareste unnskyldninger, men ender alikevel opp med å bli bustet mens de "nerder".

GG.

Skrevet
guttene sa de heller ville spille Xbox enn å kjøpe seksuelle tjenester.

De kunne jo fått i både pose og sekk hvis de hadde vært litt smarte :)

Skrevet (endret)

En gang oppvasken var helt j...lig i leiligheten vurderte jeg og han jeg delte kåk med å leie en hore kun for å vaske. hehe

Tenkte hun ville være fornøyd jeg, når det eneste griseriet hun måtte gjøre var å ikle seg oppvaskhansker og vaske til den store gullmedaljen.

Ideen er jo forsåvidt god, så hvem vet hva som skjer om oppvasken kommer ut av kontroll igjen en gang :p

Men, å leie en eller flere kun for å ha selskap i Halo tror jeg ikke kommer til å skje med det første.

Endret av archongamer
Skrevet (endret)

Tror heller ikke det blir noen tur til Disneyland. Kunne de ikke heller ha bedt med seg noen kamerater i stedet, de koster ikke en tusing natten vel?

Dagens latterkule uansett! :rofl:

Endret av S-r-ex
Skrevet

"På spørsmål om hvorfor han hadde hyret inn de prostituerte, svarte 13-åringen at han trodde det var sånt man gjorde når man vant store World of Warcraft-turneringer."

Wtf. Det er det ingen som har fortalt meg.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

30.000 Dollar, en så dyr hore må jo være helt fantastisk... En skam å sløse henne bort til spilling. :yes:

Skrevet (endret)

ha ha ha :rofl: skal det gjøres ,skal man gjøre det med stil, sier jeg bare.

Bare litt synd at man ikke fikk xtra nummeret hehehe hahaha :rofl:

Det hadde blitt litt av et kalas

Endret av Mr_tranquilizer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...