Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden v.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hadde håpet på noe bedre ... bare ny 10 % over 8990, og dårligere øvrige rabatter. Tømmer studentlommeboka mi litt for mye. :hrm:

Du kan være heldig med å finne en billig på ebay.

 

Jeg kjøpte min der, helt ny og nesten topp specs til litt over 6000 kr. (10500 hos dell.no ca). Garanti og alt slikt gjelder i Norge. (Kjøpte fra England)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jepp, men jeg ser hvertfall ikke mye på tastaturet, så det er ikke noe problem. Men de fleste på ebay er ikke så billig, og ikke sikker på om garantien fra USA gjelder.

I tillegg så må du regne med 25% moms.

(Jeg var heldig og fikk en regning på 250 kr, men det sto av avsender skulle betale :S)

Lenke til kommentar

Følger ikke det interne bluetooth-kortet med alle m1330-bestillinger? Det var jo ingen valg under tilbehør.. bluetooth var grået ut og valgt, fordi det ikke var alternativer.

 

Men jeg har fått m1330 nå (storfornøyd, riktignok), men tilsynelatende intet bluetooth-kort.

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Er vel sånn at Dell henter hvis man har standard service/garanti ordning. Men hvordan får du dem til å hente den?

 

EDIT: Må få levert den på reperasjon snart. er ikke mulig å bruke den nesten nå, har stått på i 4 timer nå med MSN, itunes og opera oppe og peak på CPU er 96 grader. Er Sånn at jeg får vondt vis jeg har den på lårene

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...