Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden v.2


Anbefalte innlegg

Hei folks! Nå er det snart studiestart, og jeg har tenkt til å gå i anskaffelse av en ny laptop til skolebruk. Den kommer i hovedsak til å bli brukt til skriving, surfing, programmering og systemutvikling, og lite spilling.

 

Kan dere anbefale M1330 til dette? Er byggekvaliteten god nok til at den tåler å bli fraktet rundt og bli tatt inn og ut av sekken flere ganger daglig, uten at det oppstår slark eller at kabinettet lett sprekker? Er det nødvendig å kjøpe en annen veske enn den som følger med, eller er gir den god nok beskyttelse?

 

Noen som veit om Dell gir studentrabatt?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så Dell Webcam Manager/Center finnes ikke til XP? :hmm:

 

Hvilke specs har maskinen din og hvor mye ble det for den ca.?

Jeg kjøpte min fra England helt ny (har vel europeisk garanti som gjelder her). Nesten topp specs og kostet 600£. (Sparte over 4k kr.)

 

Du har rett, fant det også til XP på Dell sin side men det var ikke mye å skryte av. Tror jeg kommer til å bruke et annet program tror jeg.

 

Jeg gav faktisk i underkant av 4 lapper inkl frakt for en med 2Ghz CPU, 2GB Ram GF kort og 120GB HD. Ikke LED skjerm. Den var riktignok demobrukt. Men derimot forsikra jeg meg om at den var fri for alle de kjente deffektene. Skal bestille T9300 om ikke lenge så jeg var ute etter en lettere specca maskin.

 

Fremdeles på utkikk etter Sounblaster pakka.. Anyone?

Endret av Ric0chet
Lenke til kommentar
Hei folks! Nå er det snart studiestart, og jeg har tenkt til å gå i anskaffelse av en ny laptop til skolebruk. Den kommer i hovedsak til å bli brukt til skriving, surfing, programmering og systemutvikling, og lite spilling.

 

Kan dere anbefale M1330 til dette? Er byggekvaliteten god nok til at den tåler å bli fraktet rundt og bli tatt inn og ut av sekken flere ganger daglig, uten at det oppstår slark eller at kabinettet lett sprekker? Er det nødvendig å kjøpe en annen veske enn den som følger med, eller er gir den god nok beskyttelse?

 

Noen som veit om Dell gir studentrabatt?

Noen?

 

Hva er ulemper og fordeler med å kjøre XP kontra Vista på maskinen? Noen ny teknologi som ikke vil fungere med XP? Men bedre batteritid og raskere pc med XP?

Lenke til kommentar
Nå husker ikke jeg hvor lenge jeg fikk med Vista, men det er det sikkert noen andre som kan svar på.

 

Fikk min etter 6dager.

Da får jeg vel den til studiestart om jeg bestiller i morra. :)

 

Har Dell fått kvittet seg med barnesykdommene som de første maskinene slet med? Eller er pipe- og varmeprobleme der fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...