Gå til innhold

Journalister som har hatt det morsomt


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Denne artikkelen må vel være en spøk?:

Også kommer gullkornene på rekke og rad:
- De aller fleste bader jo i sjøen utenfor norskekysten. Dette området tilhører Atlanterhavet, og er ikke et hav man skal spøke med, forteller Høstvedt.

 

Jada jeg badet i Atlanterhavet her om dagen på Huk i Oslo. Jeg var nok i livsfare... Det er jo tross alt Atlanterhavet...
Den erfarne haveksperten peker på at Atlanterhavet består av vann — et stoff som kan være svært skadelig for mennesker.

- Vann kan blokkere lufttilførselen for mennesker. I mange tilfeller dør mennesker hvis de er for lenge under vann.

 

 

No shit sherlock.

 

Han får støtte fra rusmiddelekspert ved SIRUS, Christina Halvorsen. Hun reagerer sterkt på straffen for å la være å bade: Nemlig innkjøp av store mengder alkohol til den som ga utfordringen.

- Vi vet at alkohol fører til store samfunnsskader. Jeg frykter at dette kan være en enkel måte å få tak i alkohol på.

 

 

WTF. hvor kom det fra liksom. Samfunnsskader av alkohol som følge av en lek med alkohol som "straff"??? Hvordan finner man på å dra en rusmiddelforsker inn i en artikkel om bading?

 

 

EDIT: upps så nå at det kommer fra humorsiden 5080.no og bare er blitt trykket i dagbladet. Men den passer jo inn her likevel,

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Rullestolbruker om å reise kollektivt: – Jeg blir frustrert og lei meg

Ødelagte lemmer på bussen, for lang avstand mellom T-banen og plattformen og trikker som man ikke kommer seg på. Det er kollektivhverdagen til en rullestolbruker i Oslo.

 

Det tok en stund før jeg skjønte at ødelagte lemmer på bussen var noe som var der fra før, ikke noe rullestolbrukeren fikk av å ta buss.

Lenke til kommentar

 

Meide nesten ned tre barn i 120 km/t

Politiet i Midtre Hålogaland rystet av villmannskjøring. Les mer

Barn burde ikke kjøre så fort. Og politiet burde ikke sitte på.

 

Må virkelig legge godviljen og dyskelsien til her for å tolke det som at det er barna som kjørte med politiet som satt på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

Meide nesten ned tre barn i 120 km/t

Politiet i Midtre Hålogaland rystet av villmannskjøring. Les mer

Barn burde ikke kjøre så fort. Og politiet burde ikke sitte på.

 

Må virkelig legge godviljen og dyskelsien til her for å tolke det som at det er barna som kjørte med politiet som satt på.

 

 

Jeg sitter og håper på at denne ikke var med vilje... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Batmobilen ble sikkert forkjølt i den episoden av Batman '66 med Mr Freeze (spilt av Sanders) hvor Freeze sprayet den med sitt "freeze ray" gevær , knegg knegg.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

DN slår til igjen med denne tvetydige underoverskriften i en artikkel om DNB-sjefen.

 

Samler overskudd


Det er en forholdsvis rolig tirsdag i kantinen til DNBs hovedkontor. Mens Bjerke og bankens tallknusere gjør siste finish på andrekvartalsresultatet, har andre tatt sommerferie. DNB-sjefen understreker selv viktigheten av å gjøre noe annet enn å jobbe.

Ifølge Bjerke er en «god dose med overskudd» ikke minst helt nødvendig når han de kommende dagene skal møte presse og investorer, både her hjemme og utlandet.

- Det blir nok fotballkamper i dagene som kommer. Jeg skal i alle fall ha med meg de to semifinalene i fortball-VM, sier Bjerke.

 

http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2014/07/20/1016/Norges-ledere/derfor-har-ikke-dnbsjefen-eget-kontor

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...