Gå til innhold

Journalister som har hatt det morsomt


Anbefalte innlegg

Journalister, og da særlig i nettavisene, klarer ikke alltid å forholde seg like seriøse. Det er mulig jeg har sær humor, men jeg synes små-vittige kommentarer blir ekstra morsomme når de kommer tørt og saklig formulert i en avis.

 

Noen ganger hender også at de holder sine egne føtter på tørt land ved å sitere andres uttaleser. Kommer du over noen slike gullkort av journalister, post dem her!

 

Jeg begynner med en jeg fant nettopp, det var en sak om en mann som ble tatt for fyllekjøring to ganger på samme dag:

...

 

- Han lærte tydeligvis ikke. Igjen ble det foretatt utåndingsprøve, igjen viste den at mannen var påvirket av alkohol. I tillegg kjørte han jo uten førerkort da dette ble beslaglagt etter den første promillekjøringen, sier operasjonsleder Tiltnes.

 

 

Mannen erkjente igjen forholdene og ble kjørt hjem hvor natt til 1. mai-festen, og den gjentatte promillekjøringen etter sigende ble avsluttet. Ifølge politiet gikk han ikke for hat-trick.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om det var dette du tenkte på, men smilte nå selv på smilebåndet.. :)

 

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514819

 

I tillegg til trafikkaos ble det også slåsskamp blant kunder inne i Elkjøp-butikken.

 

- Den ene patruljen måtte inn i butikken og megle i en slåsskamp mellom kunder. Det er vel gjerne slik at det går i svart for noen når det er fem kroner i åpningsrabatt på noen produkter. Det er nesten slik at en må se det selv for å skjønne hva som foregår, sier operasjonsleder Buvarp til Aftenposten.

 

Fra åpningen av det nye Elkjøp -bygget..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sjekk undersøkelsen i denne artikkelen hos Avisa Nordland.

 

"Er bodøværingene for slappe til å rydde søpla, eller bør kommunen ta mer ansvar?"

 

Svaralternativ:

- "Bodøværingene er noen sløve slappfisker, og bryr seg ikke om de så vasser i søppel."

 

- "Hva skal kommunen ellers bedrive tiden med, om det ikke skal plukkes søppel."

 

- "Søppel er en ressurs som pynter opp i naturen!"

 

Noe sier meg at journalisten har et lite horn i siden til bodøværingene :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

VG hadde en av de mer makabre geniale i en artikkel for en stund siden. Overskriften til artikkelen lød noe slikt:

 

Ungdom livstruende skadet i utforkjøring

 

Inne i artikkelen sto det noe slikt:

 

En ung mann i 20 årene kjørte av veien og inn i en steinblokk hvor han døde umiddelbart.

 

Slik sett er død en meget livstruende skade.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faen ikke stått der og sett på at jeg blir rana. Her er det FULL FORCE! Finne noe hadt og kaste på de. Ta fram saksa og stabbe de. Jeg bryr meg fittelite om hva purken har trodd. Har det vært mitt valg skulle jeg ha hatt en pistol eller automathagle med plastkuler.

Automathagle er vell lovlig i Norge? Bare ikke i jakt.

 

I alle fall ha en paintball våpen med høy utgangshastighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sak fra DB.no, klikk, klikk(artikkel).

 

- Det er store matrielle skader på bilene, men heldigvis kom alle unna ulykken med skader som benbrudd og lignende, sier operasjonsleder Kjell Biesman til Dagbladet.no.

Jeg ville ikke skrevet det sånn med mindre jeg syns det var bra at de fikk skader som benbrudd og lignende.. Men det er kanskje bare meg?

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...